چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

تلفن باتری ای

with 3 comments

 

شرکت Wilcom و Sanyo تلفنی با طراحی عجیبی را معرفی کردند که فقط با یک باتری سایز AA کار می کنه . این تلفن در حالت استند بای تا 250 ساعت و در موقع حرف زدن تا 5 ساعت شارژ نگه می داره .

منبع

Written by محمد کشوری

اوت 28, 2007 در 4:32 ب.ظ.

نوشته شده در جالب

3 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام من لینکتون کردم چون فوقالعدهستین!یه سوالم داشتم این قسمت Well Known Sites را چجوری گذاشتین تو وبلاگتون برام توضیح بدین ممنون میشم

    محسن وزیری

    اوت 29, 2007 at 1:16 ق.ظ.

  2. یادم رفتم بگم منم آی تی نوشت هستم!

    محسن وزیری

    اوت 29, 2007 at 1:17 ق.ظ.

  3. سلام به وبلاگ من هم سر بزنید

    soboone

    اوت 30, 2007 at 8:35 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

