چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

لپ تاپ گردن کش

with 3 comments

این مانیتوری که این لپ تاپ داره همون چیزیه که من بعضی موقع ها لازمم می شه . آخه منم خیلی وقتاست که لازم به تغییر حالت مانیتور لپ تاپم دارم . فکر می کنم اون کسی که اینو اختراع کرده هم مثل من بوده ، اما یه ذره از من سریع تر بوده . به هر حال جالبه منم دوست دارم یه دونه از اینا داشته باشم .

 

منبع

Written by محمد کشوری

سپتامبر 4, 2007 در 10:06 ق.ظ.

نوشته شده در کامپیوتر, جالب

3 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. امیدوارم همچنان پر قدرت ادامه دهید.

    عرفان

    سپتامبر 4, 2007 at 10:36 ق.ظ.

  2. خوشحالم نظر دادی.اما من خودم هنوز در وبلاگ تازه کارم و طول می کشه تا بتونم نقدی در زمینه ی وبلاگ ها بکنم.
    آدرس وبسایتت تو نظرت نمایش داده نمی شه ،درستش کن که راحت تر بشه با وبلاگت آشنا شد.(از توی پروفایل وردپرس).
    موفق باشی

    کمال

    سپتامبر 4, 2007 at 3:48 ب.ظ.

  3. بسیار طرح مبتکرانه ای هست

    shegerdha

    سپتامبر 16, 2007 at 7:00 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

