چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

قاب طلا برای سیب ( Apple )

with 4 comments

شرکت Computer Chopper ایده گرانی برای کامپیوتر های MacBook داده .

 این شرکت برای مشتریانی که خواستار کامپیوتری گرونتر و البته زیباتر باشند قابی از جنس طلای 24 عیار در نظر گرفته که حدود 1200 تا 1500 دلار آب می خوره  و از مدت سفارش حدود 2 ال 4 هفته هم تحویلش طول می کشه .

اگه دوست داشته باشید بیشتر خرج کنید می تونید یه لوگوی سیب از جنس الماسم بخرید .

منبع

Written by محمد کشوری

سپتامبر 29, 2007 در 7:02 ب.ظ.

نوشته شده در کامپیوتر, جالب

Tagged with , , ,

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. قشنگه اما ….

    kochebagh

    اکتبر 1, 2007 at 4:52 ق.ظ.

  2. سلام
    ممنون از اظهار لطفت. اما من که اصلا ناراحت نشده بودم يا به من بی احترامی نشده بود.
    نميدونم چرا برخی اوقات لحن صحبتها و نوشته های من يکجوری ميشه که ديگران را به اشتباه مياندازد.
    شما ببخشيد. آن پست فقط يک اعلانيه ساده بود. همين .
    باز هم عذر ميخواهم.

    حميدگيوی

    اکتبر 1, 2007 at 7:13 ق.ظ.

  3. یکی برای من سفارش بده. ممنون.

    شبستان

    اکتبر 1, 2007 at 1:17 ب.ظ.

  4. چه ارزون تر از لپ تاپ من 😀

    ممنون از اینکه سایتمو کشف کردی … . تا الان هیچ وردپرسی
    php کاری ندیدم.وبلاگی هم در باره php تو وردپرس ندیدم. این خلا باید پر شه… توسط چه کسی… خدا میدونه 😀 🙂

    محمد جعفر

    اکتبر 1, 2007 at 5:45 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

