چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

BMW و بازی مجانی

with 9 comments

بازیهای مجانی رو دوست دارید ؟ BMW رو چی ؟ اگه اونم دوست دارید خوبه که اینو بدونید که بی ام دبلیو یه بازی مجانی درست کرده . باید جالب باشه ولی چون حجمش بالاست من نمی تونم بارگزاریش کنم . حالا اگه کسی انقدر سرعت اینترنتش بالاست که تونست بارگزاریش کنه ، خوشحال می شم به ما هم بگه که چه جوری بود .

لینک بارگزاری (345 MB)

منبع

Written by محمد کشوری

اکتبر 3, 2007 در 3:07 ق.ظ.

نوشته شده در ماشین, دانلود

Tagged with , ,

9 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. وقتی دانلود اوبنتو تموم شد این هم حتما دانلود میکنم 🙂

    محمد جعفر

    اکتبر 3, 2007 at 7:43 ق.ظ.

  2. دانلودش را شروع کردم، فکر کنم که اگر مشکلی پیش نیاد سه چار روزی طول بکشه!
    خدا به همراهت ، ما برات آرزوی سربلندی می کنیم . فقط بعد سه چار روز باید جوابشو بگیا …

    محمد

    اکتبر 3, 2007 at 2:22 ب.ظ.

  3. وقتی سرعتت خدا باشه همش چند دقیقه طول میکشه!! 😉

    Farbod/فربد

    اکتبر 3, 2007 at 3:53 ب.ظ.

  4. یعنی حدودا 40 دقیقه طول میکشه…
    سرعت شما ، یا یکی که سرعتش خداست رو می گی به هر حال اگه دانلودش کردید ما رو بی اطلاع نزارید .

    Farbod/فربد

    اکتبر 3, 2007 at 3:53 ب.ظ.

  5. سلام. 1- آمدم تشکّر کنم. 2- از بازی بدورم زیرا که روزگار آنقدر مرا بازی داده که از زندگی واقعی هم وامانده‌ام. 3- از نوآوری‌ها و ایده‌های جالبی که ارائه داده‌اید متأسفانه نصیبی ندارم چون با حقوق بازنشستگی‌ام نمی‌خواند! 4- شعری که توی سایدبار گذاشته‌اید جالب بود»تشنگی کشت مرا …» 5- بزودی اگر رمقی بود شعری که ترکیبی است از یک غزل عاشقانه و تکنولوژی جدید(اینترنت) در هفت‌شهر عشق تقدیم خواهد شد. موفق باشید.
    من یکی به شخصه منتظر اون شعر و مطالب جدیدتون هستم

    آرام

    اکتبر 3, 2007 at 6:48 ب.ظ.

  6. بازی را دانلود کردم.
    – فقط یک نوع ماشین داره در چند رنگ مختلف
    – سه نوع بازی داره 1. تمرینی 2. مسابقه معمولی 3. تایم تریل
    – فرمانپذیر خوبی نداره ماشینش و کنترلش خیلی سخته
    – اول و آخر بازی می‌نویسه که «BMW کسترول را پیشنهاد می‌کند»
    – گرافیک بازی خوبه
    – بازی تحت شبکه هم داره
    – چند پیست از آلمان داره
    در کل بیشتر برای نشان دادن ماشینشونه تا بازی کردن و اصلا با «نید فور اسپید» قابل قیاس نیست و اصلا هیجان نداره
    آقا محمد خیلی ممنون که بعد از دانلود هم به ما ابراز علاقه کردید موفق باشید

    محمد

    اکتبر 5, 2007 at 11:09 ب.ظ.

  7. آقا اینجا زیر 1 دقیقه تموم شد.بد نبود

    navid

    اکتبر 8, 2007 at 7:56 ب.ظ.

  8. navid جوون فحش بذاریم؟

    jack

    سپتامبر 28, 2008 at 11:01 ق.ظ.

  9. inja kheyli alie man ba inke sorate kampiuteram payine ama kheyli zood oomad bala mamanoon

    mehrasa

    دسامبر 8, 2009 at 5:20 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

