چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

بازی پته ریزون

with 5 comments

عیدتون مبارک . ممنون از مرجان جان که منو به این بازی دعوت کردن . من زیاد بازی بلد نیستم . اگه کم و کاستی داشت ببخشید .
خودتو معرفی کن : محمد  ، متولد مهر ، سفر و تکنولوژی و فیلم رو فعلا بیشتر از همه چی دوست دارم . هر از چند گاهی دنبال یه چیز جدید برای اعتیاد می گردم (البته نه از لحاظ دودی)
فصل و ماه و روزی که دوست داری : فصل پاییز ، ماه فروردین و شب عید و شب چله رو با هم به یه اندازه بیشتر از همه دوست دارم .
رنگ تو : رنگ من سیاه ، نمی دونم چرا ولی الان که سیاهه ، شاید روزی واسه ما هم سفیدشه .
غذای مورد علاقه : خیلی از غذاها رو دوست دارم ولی ارادتم به ماکارونی بیشتر از همست .
موسیقی مورد علاقه : همه موسیقی ها ، البته موسیقی پاپ بیشتر به دلم می شینه . توی ایرانی ها داریوش و رضا صادقی ( البته ربطی به اون مشکی رنگها نداره ها ) ، خارجی هم کریس دی برگ .
بدترین ضد حالی که خوردی : ضد حال که زیاد خوردم ولی یکی از بدترین هاش این بود که رفته بودم دبی (چون بابام محل کارش اونجاست) ، یه هفته هم اونجا بودم ولی بابامو 1 ساعت بیشتر ندیدم !!!
بزرگترین فولی؟ یا قولی؟ که تاحالا دادی : یادم نمیاد
ناشیانه ترین کاری که کردی : زیاد کار ناشیانه کردم انقدر بوده که نمیتونم به یادم بیارم .
بهترین خاطره ی زندگیت : دو تا مسافرت اونم 2 سال پیش .
بدترین خاطره ی زندگی : سه ماه بعد از اون خاطره خوبه .
شخصی هست که بخوای ملاقاتش کنی : نه
برای کی دعا میکنی : برای اعضای خانوادم ، مادربزرگم و هر کی که میشناسم .
به کی نفرین میکنی : اهل نفرین نیستم .
وضعیتت در ۱۰ سال آینده : خوب
حرف دلت : دل هیچکی رو نشکونید  ، به هیچ کی هم غیر از خودتون متکی نشید .
اهل دعوت نیستم ( نه اینکه اهل دعوت نباشما  می ترسم کسی رو دعوت کنم بعدا دعوتمو رو زمین بندازن ) . بیشتر اهل سورپرایزم . هر کدوم از دوستان که دوست داشتن تو این بازی شرکت کنن خوشحال می شم . مخصوصا حمید و محمد جعفر .

Written by محمد کشوری

اکتبر 12, 2007 در 2:57 ب.ظ.

نوشته شده در اخبار

Tagged with , ,

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. منتظر بودم دعوتم کنی. ای جونم 😀
    ممنون که دعوتمو رد نکردی

    محمد جعفر

    اکتبر 12, 2007 at 5:49 ب.ظ.

  2. مرسی دکی مهندس ممدی :دی

    ببین خیلی لوسی 😦 سنت رو نگفتی ها … بگم گیگیلی شل و پلت کنه ؟ :دی

    عجب بابای با حالی داری ((= حتما پسره بدی شده بودی دیگه که حاضر نشده بیشتر از یک ساعت ببینتت (غشمولک)
    میگم اون خاطره بده که بلافاصله پشت خاطره خوبه بوده بدجور حالتو گرفته نه :دی

    علاقه ات به سفر و آهنگ داریوش با من مشترکی 🙂

    فعلا بابای :دی

    مرجان

    اکتبر 12, 2007 at 6:08 ب.ظ.

  3. بازیت خیلی خوبه به منم یاد بده!:D

    محمد جعفر

    اکتبر 12, 2007 at 6:34 ب.ظ.

  4. سلام.عید شما هم مبارک باشه، در مورد کسانی که دعاشون مکنی امیدوارم من هم جزوشون باشم.راستی از بابت لینک ممنونم.
    حتما . باعث افتخار .

    میثم

    اکتبر 13, 2007 at 3:16 ب.ظ.

  5. حاج آقا کشوری چرا سنت رو از دختر مردم پنهون میکنی 🙂
    مبارکه یه سلامتی 🙂

    مسعود

    اکتبر 15, 2007 at 2:39 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

