چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

بازی آدرس نویسی

with 4 comments

ممنون از دوست خوبم حمید جان که منو به این بازی دعوت کردن .
در کدام محله ؛ کدام رستوران ؛ اغذيه فروشی ؛ آبميوه فروشی و يا هر نوع مغازه ديگری که بشود در آن يک چيزی کو** ( میل) کرد سراغ داريد که بخواهيد به ديگران هم توصيه کنيد اگر گذرشان به آنجا افتاد ؛ صفايي بکنند ؟
وقتی پول باشه همه جای تهران باصفاست وقتی هم که بی پولی باشه همه جا بی صفاست .
حرف از نازی آباد و محله گلم شد دلم نمیاد براتون نگم :
همه چیش خوبه از اون قهوه خونه های قدیمیش ( سبلان ، بهار و … ) تا جدیدیش ( هزار و یک شب و … )
هزار و یک شب خیابان شهید رجایی ایستگاه نون ماشینیه . سیراب وشیردون سر چهارصد دستگاه و …
اگه دل و جیگر خور هستید که برید میدان بهمن ( کشتارگاه سابق ) . اگه دل و جیگر خور نیستید رضا لقمه خ جمهوری خ سی تیر . اگه توی فضای کلاسیک هستید باز رستوران گل رضاییه ( اونم خوراک مرغش ) توی سی تیر . پیراشکی خسروی  هم که اولین پیراشکی تهرانه توی جمهوری بعد از سی تیر بازم بعد از اون کافه نادری که خیلی جای خوب و باصفاییه . اگه لباس مارک و خوب می خواید برید بوتیک قاسمی بازم بعد از سی تیر ( این بوتیک قاسمی رو لباسم نمی خوایدم بخربد ببید ، با این که من تا حالا لباس ازش نخریدیم ولی بازم ویترین جالبی داره ) . اگه غذای شمالی دوست دارید برید سعدی رو به پایین بعد از منوچهری یه مغازه دست راست هست اون غذاهای شمالیش حرف نداره . اگه دیزی می خورید برید حاجی بابا سه راه جمهوری . اگه فلافل می خورید برید سر کوچه مروی بازار . اگه معجون خور هستید که یه آبمیوه معجونی بعد از چهارراه استانبول هست به اسم بهار 2 ( اولین ابمیوه ای رو رد می کنی دومیش ، دقیقا سر پاساژ طلافروشا ) بعد از اون یدونه سر پیچ شمران هستش بعدش ممد آقا که البته یه سالی هست جمع کرده توی خ پارس ( اکبر مشهدی ) قبل از میدون بازار دوم نازی آباد ( به امید آن که هر چه سریعتر باز گردد ) آخرم علی بابای معروف توی خ شاپور ( وحدت اسلامی ) . بالا شهرم خوب بلد نیستم ولی می تونم توصیه کنم اگه بالاشهر جایی رو پیدا نکردید خودتون رو به اولین مرکز هایدا درمانی برسونید .
ماشااله خودم یه کتاب اول بودم و نمی دونستما البته هنوز نقشه بالاشهرو اضافه نکردم .
فکر کنم حالا نوبت دعوته بازم می گم من دعوت بلد نیسم ولی چیکار کنم دیگه اجباریه . همه دعوتن مخصوصا محمدجعفر ، مسعود ( البته اگه مسعود نمی تونه توی وبسایتش بنویسه توی همین پست کامنت بزاره تا من به ته همین پست اضافه کنم ) ، مرجان ، پریسا و …

اینم برای آقا مسعود :
خوب همون طور که حدس زدی من فعلا نمیخوام از این تیپ بازیا تو وبلاگم انجام بدم!!

ولی خوب 2 تا جای واسه غذا خوردن سراغ دارم البته تقریبا فست فود!
یکی کباب ترکی نشاط تو میدون توحید که به نظر خودم بهترین کباب ترکی رو تو تهران میده سرشم خیلی شلوغه

و اگر هم طرفای میدون فاطمی بودید و غذای ارزون و سریع خواستید فلافل فروشی زنجیره ایه هفت چنار تو خیابون بیستون روبروی بانک ملی میدون فاطمی – البته من هات داگ قارچش رو بیشتر میپسندم (کشوری جان فکر کنم من و شما که از غذا های اینجا خاطراتی داشته باشیم :-)) )

Written by محمد کشوری

اکتبر 20, 2007 در 10:28 ق.ظ.

نوشته شده در اخبار

Tagged with ,

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. آخ دمت گرم که چه قشنگ و کامل توضيح دادی بچه محل سابق.
    اما يک اشتباه کوچولو داشتی. علی بابا توی خيابون شاپور ( فداييان اسلام ).
    آدرس درسته اما اسم ديگر شاپور ؛ وحدت اسلامی است نه فداييان اسلام. فداييان اسلام آن خيابانی است که شوش را به شابدولزيم وصل ميکنه.
    اما اينقدر حال کردم از توضيحاتت که گفتم حالا که طرفهای بازار تهرانی ؛ روستوران مسلم را هم امتحان کن. من که از سلطانی اش خوشم آمد.
    اصل اسلامش بود که گفتم . منم الان 5 سالی هست که دیگه نازی آباد نیستم ولی هفته ای یکی دو بارو میرم اونجا .

    حميدگيوی

    اکتبر 20, 2007 at 1:57 ب.ظ.

  2. خوب همون طور که حدس زدی من فعلا نمیخوام از این تیپ بازیا تو وبلاگم انجام بدم!!

    ولی خوب 2 تا جای واسه غذا خوردن سراغ دارم البته تقریبا فست فود!
    یکی کباب ترکی نشاط تو میدون توحید که به نظر خودم بهترین کباب ترکی رو تو تهران میده سرشم خیلی شلوغه

    و اگر هم طرفای میدون فاطمی بودید و غذای ارزون و سریع خواستید فلافل فروشی زنجیره ایه هفت چنار تو خیابون بیستون روبروی بانک ملی میدون فاطمی – البته من هات داگ قارچش رو بیشتر میپسندم (کشوری جان فکر کنم من و شما که از غذا های اینجا خاطراتی داشته باشیم :-)) )

    مسعود

    اکتبر 21, 2007 at 9:18 ب.ظ.

  3. ممنونم بابت دعوت . به روي چشم . ولي شايد كمي طول بكشه . حداقل تا يكي دو پست آينده . اشكالي كه نداره ؟
    نه اتفاقا خیلی خوشحال میشم .

    parissa

    اکتبر 26, 2007 at 9:26 ب.ظ.

  4. سلام

    آقای کتابی مدتی است که سمت کتابداری وبلاگستان را به عهده گرفته است، او حاضر است تا تمام نیازهای کتابی شما را برآورده کند، آدرس او را هم به یاد داشته باشید.
    ketabi.wordpress.com

    کاتبِ آقای کتابی

    اکتبر 28, 2007 at 10:08 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

