چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

I Wallet

with 8 comments

هر کاری کردم نتونستم تیتر مناسب این وسیله جالب پیدا کنم بنابراین مجبور شدم اسم انگلیسیش رو روش بزارم . این وسیله اسمش I Wallet هستش ، یه وسیله کوچک که میشه عکسها و پیغامهای ضبط شدتون رو داخلش نگهداری کنید و هر موقع که نیاز داشتید اونها رو ببینید . طرز کار ساده ای هم داره هر موقع خواستید وصل می کنید به کامپیوتر و فایلهای دلخواهتون رو آپلود می کنید  اونو به راحتی میزارید توی کیف جیبیتون و راه می افتید .

منبع

Written by محمد کشوری

اکتبر 20, 2007 در 10:40 ق.ظ.

نوشته شده در جالب

Tagged with , ,

8 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. عجب كيف پولي! جون مي ده واسه دزدي! اون وقت مي گن چرا ملت دستشون كج مي شه؟!
    بدبخت اسم مردم بد در رفته

    kochebagh

    اکتبر 20, 2007 at 11:14 ق.ظ.

  2. ایولب دیگه لازم نیست ام پی فور و سیمشو رو به عنوان حافظه جانبیم(!) ببرم این ور و اونور. این خوبیش اینه که کیف پوله تو تو مدرس هم به مخ هیچکدومشون نمیرسه این کول دیسک باشه!

    محمد جعفر

    اکتبر 20, 2007 at 4:06 ب.ظ.

  3. سلام هموطن. سایت یاهو که من و شما عضو آن هستیم و در آن ایمیل داریم و چت می کنیم، نام کشورمان را از لیست کشورهایش حذف کرده و نام عراق، افغانستان و منطقه‌ی بی‌طرف بین عربستان و عراق را باقی گذاشته. اگر حاضر نیستید این ننگ را بپذیرید، با کلیدواژه‌ی اصلی و مهم Yahoo mail به سایت http://helloyahoo.net لینک بدهید تا در عمل کردن بمب گوگلی علیه ایران‌ستیزی یاهو، شریک باشید و سهم خود را به وطن ادا نمایید… متشکرم

    یک رهگذر

    اکتبر 20, 2007 at 9:24 ب.ظ.

  4. وای پسر من در به در فیلمم .88 فیلم محشریه.. باور کن من اگه روزی یه فیلم درست حسابی نگاه نکنم شب خوابم نمی بره … واقعا بهت حسودی میکنم با 700 فیلم …
    هر مو قع دوست داشتی می تونی بیای ازم فیلم بگیری

    ...

    اکتبر 21, 2007 at 12:34 ق.ظ.

  5. javad33

    اکتبر 21, 2007 at 10:17 ق.ظ.

  6. من از این کیف ها می خوام

    itcaffe

    اکتبر 21, 2007 at 12:15 ب.ظ.

  7. از دیروز تا به الان که تقریباً اون بالا جا خوش کردی(نوش جوون) می خواستم سری بهت بزنم که چی داری و چی میگی!!!!
    امروز بنا به وظیفه اومدم تا بالا بودنت رو بهت تبریک بگم و بدانی حسادت کار من و امثال من نبوده ونیست و همینکه با این مطلب اون بالایی،دست مریزاد بهت میگم.
    خسته نباشی

    gajamoo

    اکتبر 21, 2007 at 3:20 ب.ظ.

  8. فکر کنم مخترع این کیف چند سال دیر استعدادش شکوفا شده .امزور خیلی گوشیها با حجم کمتر و امکانات بیشتر نیستن ؟؟
    راستی این cdیه یا dvd ??

    mrkhalili

    اکتبر 21, 2007 at 6:25 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

