چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

دزدگیر لپ تاپ USB

with 2 comments

 

سیستم اعلان خطر belkin با قیمت 25 دلار عرضه شده . طرز کار جالبی هم داره شما اونو به درگاه (همون پورت قدیم ) USB کامپیوترتون وصل می کنید و هر موقع ارتباطش با کامپیوتر بدون وصل کلید قطع شه صدا می کنه . اگه شما یه موقع کلیدتون رو گم کنید خودتون مجبور به دزدیدن کامپیوتر خودتون میشید در حالی که سعی میکنید به دور و بریاتون بفهمونید که کامپیوتر برای خودتونه . حالا به نظر من چرا آدم باید از تکنولوژی ای استفاده کنه که مجبور به دزدیدن لپ تاپ خودش بشه .

منبع

Written by محمد کشوری

نوامبر 20, 2007 در 9:50 ق.ظ.

نوشته شده در کامپیوتر

Tagged with , , ,

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. شرط میبندم با این فراموشکاریی که من دارم اگه از این سیستم استفاده کنم مجبور به دزدیدن لپ تاپم میشم ((= همون نیم ساعت اول کلیدمو گم میکنم تمام :دی

    مرجان

    نوامبر 20, 2007 at 3:43 ب.ظ.

  2. سلم رفیق ممنون نظر دادی راست میگی قالب وبلاگم بدرد نمیخوره اینو چند نفر دیگه هم به من گفتن ولی لامسب هر چی تو قالبهای ورد پرس گشتم قالبی بهتر از این پیدا نکردم اخه هم خوشکل و هم عریض اگه قالبی از این بهتر سراغ داری به من بگو.در ضمن تو ورد پرس باید پول بدی تا بتونی قالب سی اس اس رو دستکاری کنی که منم نمیدونم چه جوری تو ایران پولو باید واریز کرد اگه میدونی بهم بگو.

    roolygta

    دسامبر 4, 2007 at 10:33 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

