چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

از کجا امده اند

with 8 comments

به به بازم یه بازی جدید . باز این مرجان خانوم مارو به بازی دعوت کردن . بعد از اون بازی عظیم الشان پته ریزون این دوین دعوتشونه . این بار بازی اختصاص به این داره که با چه کلماتی از طریق جستجو به وبلاگ ما میان .

خب واسه وبلاگ من که آدم زیادی از طریق جستجو بهش وارد میشن :دی واسطون توضیح میدم .

البته اینم بگم که این تحلیلگرما خیلی چیزارو کامل نشون نمیده ها . ولی با این حال یه چیزایی رو نشون میده .
طرز کار سنسورهای نوری
2020
موبايل لمسي نوكيا
دانلود طرح میز
led جديد
صدا ضبط بشه
برنامه دانلود از youtube 
موبایل
سطل آشغال 
شارژر موبايل 
نوكيا n810

به هر حال این برای دیروز بود در کل رو نمیدونم . خیلی خوبه که آدم بدونه از کجا یا به چه طریقی به وبلاگش میان . همه هم دعوتن به این بازی اسمم که زیاده . محمد جعفر جان که البته با کامپیوترش مشکل داشت و پریسا و کوچه باغ  و خانوم دانشور و شبستان و … مسعودم که نوشته . بعدشم من هر چی گشتم نفهمیدم سنسور نوری کجای وبلاگم :دی

Written by محمد کشوری

دسامبر 1, 2007 در 2:51 ب.ظ.

نوشته شده در اخبار, جالب

Tagged with , , ,

8 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. خب حالا گیگیلی وارد میشود که دمار از روزگار ممدی در بیاورد ((= چیه مگه بروس لی رو نمیشناسی ؟ خب من مرجانشونم (غششششششششششمولک)

    کلمات کلیدی تو همش مهندسیه تکنولوژیه :دی جالفه ها :دی

    مسعودی هم نوشته ؟ کی نوشت که من نفهمیدم ؟

    خب بابای فهههههههههلند :دی

    مرجان

    دسامبر 1, 2007 at 3:07 ب.ظ.

  2. سلام با تشکر از قبول تقاضا لینک شما اضافه شد

    امیر

    دسامبر 1, 2007 at 5:32 ب.ظ.

  3. ممنون از دعوت. شاید بنویسم. شاید هم نه!
    به هر حال اگه بنویسی خوشحال میشم …

    شبستان

    دسامبر 1, 2007 at 11:53 ب.ظ.

  4. درود
    به نظر بازی جالبی میاد
    چشم در موردش می نویسم
    و منو ببخشید که تازه خبردار شدم!
    ممنون شما همیشه لطف دارید

    آناهیتا دانشور

    دسامبر 2, 2007 at 12:02 ق.ظ.

  5. خداییش اون سطل آشغال رو خیلی حال کردم!

    kochebagh

    دسامبر 2, 2007 at 6:40 ق.ظ.

  6. […] 3, 2007 روی 6:11 ب ظ · طبقه بندی شده زیر Uncategorized محمد و کمال منو به بازی از کجا آمده اند،دعوت کردن.این که […]

  7. سلام من امروز داستان این بازی رو خواندم راسته شو بخواهی طریقیه بازی رو نفهمیدم یکم توضیح بده در ضمن اسمه لینک من رو خواهشن سیاوش بزارید با تشکر
    چشم حتما …

    siavash

    دسامبر 5, 2007 at 1:48 ب.ظ.

  8. […] عزیزمان محمد کشوری (وبلاگ چکیده ای از تازه ترین ها) در اینجا دعوت شده بودم. من همون اول نمی رم سر اصل مطلب و می خوام […]


پاسخی بگذارید

