چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

دوستان شرح پریشانی من گوش کنید …

with 5 comments

آقا ما یکی دو ماه پیش یه هاست خریدیم بعد اومدیم روش وردپرس بندازیم نتونستیم تا اینکه بیخیالش شدیمو و شانسمونو هفته پیش امتحان کردیم و گویا چون اونروز روز خوش شانسی ما بود این وردپرس نصب شد حالا از این طرف موندیم که چی توش بنویسیم … خیلی بده که آدم ندونه چی میخواد بنویسه اونم به قوت خدا حل شد و قرار شد از این به بعد توی اونجا گجت و تکنولوژی غیره بنویسم و تو وردپرسم به مسائل جانبی تر پرداخته شه . حالا اگه نظری داشتید بگید خوشحال میشم قصد دارم تمام لینکهای اینجا رو به اونجا هم منتقل کنم اگه دوست داشتید میتونید ادم کنید میتونید دوباره یه لینک دیگه به همون اسم چکیده ای از تازه ترین ها اد کنید اگرم دوست نداشتید میتونید اسم یکیشو بزارید وبلاگ محمد کشوری . نظرم یادتون نره چون خیلی خوشحال میشم . هر دوست دیگه ای هم خواست ادم کنه بگه که منم جبران کنم . الان چند وقتی هم هست دنبال یه قالب خوب برای ترجمه ام اگه کسی سراغ داره ممنون میشم . ترجیحا سفید باشه . راستی اون وبلاگ هم آدرسش Keshvary.com .

اگه کسی از قلم افتاده بگه که ادش کنم …

Written by محمد کشوری

دسامبر 14, 2007 در 8:36 ب.ظ.

نوشته شده در اخبار

Tagged with , , ,

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. یههههنی چی ؟ یهنی هم توی این یکی مینویسی هم توی اون یکی ؟ یهنی اون مثل این میشه یا این مثل اون ؟ من فقط این یکیو داشته باشم کافیه ؟ یا اونم داشته باشم ؟ چیکار کنم ممدی ؟ :دی

    مرجان

    دسامبر 14, 2007 at 10:22 ب.ظ.

  2. lمبارکا باشه

  3. چی شد پس ؟ من که تو فایرفاکس نتونستم بازش کنم. IE رو نمی دونم.
    راستی اگه از این هاستت راضی نبودی بم بگو تا یه شرکت بت معرفی کنم خیلی کارش درسته، 100 مگابایت با سرویس کامل وردپرس فارسی ، خودشون هم آپدیت می کنن واست، آمارگیری همه چی ..خلاصه ردیفه ..فقط 25 تومن.

    رضا عظیمی

    دسامبر 15, 2007 at 11:50 ق.ظ.

  4. movafagh bashi

    ma ke linke jadideto gozashtim

    felan

    آی تی شوک

    دسامبر 15, 2007 at 1:57 ب.ظ.

  5. سلام!
    اوامر جنابعالی اطاعت شد!

    تک رنگ

    دسامبر 16, 2007 at 10:14 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

