چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

حکایت مرد آفتابه به دست

with 5 comments

آقا ما نمیدونیم این چه شانسیه که ما داریم . همیشه خدا باید این آفتابه معروف باهامون باشه . این یه ماهو اندی روزی که ما این هاست رو خریده بودیم هیچ مشکلی نداشت تا دیشب که آدرسمو معرفی کردم . آقا اد دیشب زد و خواستن که روی هاست آتش نشان بذارن ( Firewall ) . به هر حال تا همین الان تو بعضی جاها هنوز مشکل داره . اصلا این هفته هفته خوبی نبوده برا من ، اولش کلی دانلودی که زحمت کشیده بودم پاش با فلشم فرمت شد رفت بعدش هم داشت یه هارد 200 فرمت میشد که به قوت خدا نشد ولی جاش هارد 40ام فرمت شد به هر حال یه 44 گیگ اطلاعاتی پرید ولی در مجموع خوبه که هنوز زنده ام . این شعرم برای اونایی که تو دلشون خندیدن وقتی کلیک کردن و دیدن هاست خوابیده .
تو به من خندیدی و نمیدانستی
من به چه بدبختی ، ورد پرس نصب کردم
رئیسم از پی من تند دوید
فایل آپلود شده را در وب دید
و هنوزم که هنوز من در آن تدبیرم
که چرا مرکز ما فقط آی ان* دارد
* شبکه هوشمند مخابرات !!!
البته درسته که من فایل هارو از کامپیوتر سرکار به خاطر سرعتش آپلود میکنم ولی تا حالا رئیسم اصلا به کامپیوتر من سرک نکشیده و اینا شایعاتی بیش نیست که تو این شعر اومده .

Written by محمد کشوری

دسامبر 15, 2007 در 6:26 ب.ظ.

نوشته شده در اخبار

Tagged with , , , ,

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. آقای محمد مصدق به نفعه خودته ها یه کمی صبر کن! گر صبر کنی ز ……… 🙂

    چشم غمگین

    دسامبر 15, 2007 at 6:43 ب.ظ.

  2. […] ما تصمیم میگیره فایروال یا همون دیواره آتش یا به قول محمد کشوری عزیز آتش نشان هاست رو عوض کنه خلاصه ما که نفهمیدیم چی […]

  3. مرگ رو به جان خریدن بهتر از فرمت شدن هارده!
    نه از لحاظ بدی شانس میگم …

    kochebagh

    دسامبر 16, 2007 at 1:14 ق.ظ.

  4. سلام!
    منم 2-3 ماه پیش هاردم بدسکتورید! حال گیری فجیعی بود! کلی اطلاعات با ارزش پرید!
    الآن 3-4 ماه از اون خاطره ی آزار دهنده میگذره!
    خداوند به همه ی هارد باختگان صبر عنایت فرماید! آآآآآآآآآآآمیــــــــــــــــــــــــــن!
    ضمناً شعرتم خیلی جالب بود! خوشمان آمد!
    سپاس!
    آمیِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــــــــــــن

    تک رنگ

    دسامبر 16, 2007 at 9:27 ب.ظ.

  5. به یادداشت بالا خوب توجّه کنید!
    آره معلومه که خاطره واقعا تلخی بوده و بسی فجیح که اینطوری تاریخا رو به هم زده

    تک رنگ

    دسامبر 16, 2007 at 9:30 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

