چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

معرفی سایت

leave a comment »

از این به بعد یه قسمت به عنوان معرفی سایت هم اضافه کردم که سعی میکنم توش سایت های خوبی که میبینم رو به صورت یه پست معرفی کنم . از این دنیای پهناور وب هر چی معرفی کنی باز هم تموم نمیشه . ممکنه حتی از پست های تکنولوژی و گجت هم بیشتر بشه ولی شما زیاد به دل نگیرید سعی میکنم از تکنولوژی کم نزارم ، چون به هر حال هرچی باشه من خودم تکنولوژی و پست های جالب رو بیشتر ترجیج میدم . سعی میکنم هر یکی دو روز یه سایت رو معرفی کنم . به هر حال اگه کم و کاستی داشت یا تکراری بود مارو ببخشید چون ممکنه سایتی که شما مدتهاست باهاش کار میکنید رو من اولین بار باشه که میبینم .

Written by محمد کشوری

ژانویه 10, 2008 در 12:00 ق.ظ.

نوشته شده در معرفی سایت, اخبار

Tagged with

پاسخی بگذارید

