چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

کیف ؟ شارژر ؟ یا هر دو ؟

with 2 comments

به بعد نوشت و پندنوشت توجه شود
Voltaic یه کیفی رو معرفی کرده که باهاش میشه لپ تابتون رو شارژ کنید . شارژ کردن  لپ تابتون از طریق استفاده از انرژی خورشیدی امکان پذیره .  این کیف از مواد قابل بازیافت ساخته شده و قدرتی بیشتر از 14.7 watts در روزهای آفتابی تولید میکنه ، با این کیف شما میتونید همیشه لپ تاب یا گجتی شارژ شده همراتون داشته باشید ولی یه ذره برای شارژ کردن لپ تاب گرون در میاد چون این کیف حدود 600 دلار و در در چهار رنگ مختلف تولید میشه .
منبع

بعدنوشت :
میخواستم از معایب و مزایای پست زمان بندی شده براتون بگم چون این مطلبی که میبینید شبیهش قبلا توی نارنجی ثبت شده منم اینو تقریبا همون موقع ها نوشتم ولی به علت زرنگ بودن اینجانب اومدم و برای چند روز آینده تعیینش کردم حالا هم دارم چوبش رو میخورم چون وقتی فیدام رو چک کردم دیدم که نارنجی این مطلبو چهارشنبه پست کرده .
منم چون برای این مطلب رحمت کشیده بودم دلم نیومد پاکش کنم .
پند نوشت :
همیشه در خوندن فید وبلاگهای شبیه وبلاگ خودتون به روز باشید و وقتی مطلبی که شما روش زحمت کشیدید ولی هنوز پستش نکردید رو جای دیگه ای میبینید خونسردیتون رو حفظ کنید …

Written by محمد کشوری

ژانویه 12, 2008 در 12:30 ب.ظ.

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. مشکلی نداره
    الان می گم بچه ها قفلشو بشکنن و رایتش کنن که اینقدر گرون در نیاد!!!!!

    جالب بود / مشکل قیمتش هم که حل شد

    آناهیتا

    ژانویه 12, 2008 at 6:04 ب.ظ.

  2. سلام
    مطلب خیلی جالبی بود
    البته یکی دیگه از فایده های پست زمان بندی شده هم اینه که اگر حس کنی داری به روزای آخر زندگی دنیویت نزدیک میشی ( دور از جون همگی ) چندتا پست مخصوص رو زمانبندی میکونی که حداقل تا چهلمت وبلاگت زمین نمونه!
    😀

    آی تی شوک

    ژانویه 12, 2008 at 9:07 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

