چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

F151 اولین SUV شرکت فراری (Ferrari)

with 4 comments

همه از موفقیت پورشه در زمینه SUV با مدل Cayenne غافلگیر شدن . حالا هم شایعاتی مبتنی بر ساخت یه SUV جدید توسط شرکت فراری وجود داره . مشتریان فراری ، تنها چیز هستند که میتونه مخالف این ایده باشه  تا شرکت محافظه کار ایتالیایی دست از این تولید برداره .
از اونجایی که هر شرکتی نیاز به یه سودی داره شرکت فراری ترجیح داده تا پروژه F151 رو دنبال بگیره با قیمتی بیش از 200,000 یورو برای فروش هر دستگاه .
اگر این خبر درست باشه ما شاهد اولین الگوی این ماشین با موتور V8 و V12 در سال 2010 هستیم و تولید انبوهی در یک سال بعد .
منبع

Written by محمد کشوری

ژانویه 13, 2008 در 12:00 ق.ظ.

نوشته شده در ماشین, اخبار

Tagged with , , , ,

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام
    من که از علاقه مندان شدید به اتومبیل هستم واسم خبر خیلی جالبی بود.خوب با وجود پورشه کاین امکان ساخت اس یو وی فراری هم چندان دور از انتظار نیست.
    موفق باشی.

    آی تی شوک

    ژانویه 13, 2008 at 9:48 ب.ظ.

  2. آی مو ماشین شوریشو بکنوم

    هاست رایگان

    ژانویه 14, 2008 at 2:21 ق.ظ.

  3. فکر نمی کنم. البته من چند سالی هست که از ساختارهای سوپراسپرت سازها بی خبرم ولی با توجه به شناختی که از الگوی دیزاین فراری دارم برایم خیلی عجیب است!

    یک فتحی

    ژانویه 15, 2008 at 1:51 ق.ظ.

  4. واقعا عجیب است

    afghanbsd

    ژانویه 15, 2008 at 5:01 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

