چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

فید ارجینال یا فیدبرنر مسئله این است

leave a comment »

rss.png 

نمیدونم فهمیده باشید یا نه ولی یه چند وقتی هست که ورپرس داره فیداش رو به سرویس های اجتماعی متصل میکنه چیزی که قبلا وجود نداشت این امکان رو من قبلا توی فیدبرنرم داشتم برای همینه که همیشه توصیه میشه که از فیدبرنر استفاده کنید تا بتونید از امکانات بیشتری که فیدبرنر در اختیار کاربراش قرار میده استفاده کنید . از این سرویس های اضافه شده به ورپرس ، قابلیت نمایش دسته و تگ هم اضافه شده که زبان فارسی رو فعلا پشتیبانی نمیکنه . یه نکته دیگه که برای من فیدبرنر مهمه اینه که تمام تنظیمات دست خود شماست و کارایی رو میتونید روش انجام بدید مثلا : ما ورپرسی ها که اجازه دستکاری توی قالبامون یا اضافه کردن اسکریپ به سایدبارمونو رو نداریم نمیتونیم از سهولت در اضافه کردن لینک در بالاترین برخوردار باشیم ، ولی اگه شما از فیدبرنر من استفاده کنید میبینید که زیر هر پست من یه Balatarin This هست که به شما اجازه تا مطلب رو به راحتی به بالاترین بفرستید چیزی که برای من خیلی مهمه تا از ثانیه ثانیه وقتم از وب استفاده کنم . به هر حال همه اینا رو گفتم تا بگم دوستانی که از فید ارجینال وبلاگ استفاده میکنند خیلی بهتره تا از فیدبرنر این وبلاگ استفاده کنن هم برای خودشون هم برای نویسنده .
آدرس فیدبرنر این وبلاگ هم http://feeds.feedburner.com/keshvary اینه حالا بازم تصمیم با خودتونه که از فیدبرنر یا فید ارجینال استفاده کنید .
راستی این پست صدمین پست این وبلاگ هم هست

Written by محمد کشوری

ژانویه 18, 2008 در 4:14 ب.ظ.

نوشته شده در اخبار

Tagged with , ,

پاسخی بگذارید

