چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

ردپای دوستانتان را دنبال کنید

with 5 comments

 spokeo-1.jpg

Spokeo سرویسی برای دنبال کردن فعالیت آنلاین دوستانتونه توی شبکه های اجتماعی ، بلاگ ، سایت های اشتراک گذاری عکس . این سرویس هم مثل سرویس مشابه خود FriendsFeed آخرین اطلاعات دوستانتون رو از پروفایلشون ور میداره . البته من هنوز نمیدونم کدوم یکی از این دو سرویس قوی تره ولی فکر میکنم FriendsFeed توی وبلاگ نویسای ایرانی جاافتاده تره .
Spokeo : Spokeo به صورت گارانتی شده وبلاگ ها و عکس هایی از دوستانتون پیدا میکنه که شما هرگز در موردشون اطلاعی نداشتید .
خصوصیات :
• پیگیری هر اندازه دوستی که که تمایل دارید .
• با وارد کردن دوستانتون از اکانت AOL, Gmail, Hotmail و  Yahoo شروع کنید .
• Spokeo پروفایل دوستانتون رو توی بیشتر از 20 سرویس بزرگ جستجو میکنه : Amazon, Bebo, Blogger, Buzznet, Dailymotion, deviantART, Digg, Flickr, Friendster, Hi5, LinkedIn, Last.fm, LiveJournal, MySpace, Photobucket, StumbleUpon, Twitter, Veoh, Vox, WebShots, Xanga, YouTube  و چند سرویس دیگر .
• مدیریت : اضافه ، پاک و ارگان بندی دوستانتون در گروهها .
• برای اطلاعات بیشتر از اینجا استفاده کنید .

ورود به سایت

بعد نوشت :

خوبی این سرویس بر اینه که تمام آدرس ها رو از ایمیلتون ورمیداره و دنبال ایمیل توی شبکه های اجتماعی میگرده . بنابراین حتی اگه دوست شما توی این سایت عضو نباشه هم شما باز میتونید ردشو پیدا کنید . این سرویس رو از دست ندید واقعا مفیده . حتی واقعا من یکی از دوستام که چند وقت بود دنبالش بودم رو توی Hi5 پیدا کردم .

Written by محمد کشوری

ژانویه 20, 2008 در 11:45 ق.ظ.

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. اقای کشوری عزیز مطالبتون عالیست و با کمال افتخار لینکتون کردم .
    در ضمن در کوتاه و خواندنی نیز لینکتون کردم دوست داشتین اونو هم لینک کنین فعلا
    http://azhameja4u.blogfa.com/

    saeid

    ژانویه 20, 2008 at 2:58 ب.ظ.

  2. چه بی ادبه این سایته! ایش

    چشم غمگین

    ژانویه 20, 2008 at 7:22 ب.ظ.

  3. سلام بر ممدی 🙂
    واقعا عکس دوستامونم پیدا میکنه ؟ چه جوری ؟ :دی
    عجب نرم افزاره فضولیه مثل گیگیلی ((=

    مرجان

    ژانویه 20, 2008 at 7:30 ب.ظ.

  4. ُسلام.ممنونم که بهم سرزدی.شما اولین وردپرسی هسنی که که تو قسمت دوستان اضافه میکنم.امیدورارم که موفق باشین

    فلورانس

    ژانویه 20, 2008 at 7:48 ب.ظ.

  5. KHeyli Tooooo000000p Booood

    Sassy Girl

    ژانویه 21, 2008 at 10:39 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

