چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

اسباب و اثاثیه صفحه تخت (Flat)

with 3 comments

creative-metal-urban-furniture-chair-design.jpg 

چند روز پیش وقتی داشتم توی وب میگشتم توی یه وبلاگی یه سری از اسباب و اثاثیه رو دیدیم که از حالت تخت به حالت 3D مثل بقیه اثاثیه در میومد (البته نه خود به خود بلکه با اعمال زور بر اساسیه مذکور) که خیلی میتونه به حمل و نقل و غیره کمک کنه . توضیح خاصی نمیتونم دربارشون بدم ولی اگه توضیحی خواستید میتونید اینجا بخونید .

flatpack-cardboard-chair-furniture-design.jpg

amazing-furniture-from-one-piece-of-plywood.jpg

 creative-flat-pack-fold-old-table.jpg

clever-plywood-chair-bench-furniture.jpg

flatpack-creative-portable-house-design.jpg

منبع

Written by محمد کشوری

ژانویه 25, 2008 در 12:01 ق.ظ.

نوشته شده در جالب, طرح

Tagged with ,

3 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. بالاخره آرزوم به حقیقت پیوست!!

    سورن

    ژانویه 25, 2008 at 9:39 ب.ظ.

  2. سلام
    دوست گرامی من محمد هستم مدیر وبلاگ دنیای شیشه ای
    وبلاگ من جدیدا به آدرس جدیدی http://www.it-star.blogspot.com
    منتقل شده است.
    از آنجایی که من با شما تبادل لینک کردم خواهش می کنم لینک «دنیای شیشه ای» را به آدرس جدید تغییر دهید با عنوان
    «ستاره فناوری اطلاعات»
    من هم لینک شما را به وبلاگ جدید منتقل کردم
    در صورتی که مایل به ادامه تبادل لینک نیستید لطفا به وبلاگ یا ایمیل من اعلام کنید
    با تشکر

    محمد

    ژانویه 26, 2008 at 11:57 ب.ظ.

  3. […] از اون ایده ای زیبا و دوست داشتنی در مورد اسباب و اثاثیه صفحه تخت به یه طرحی برخوردم که بیشتر از اون منو مجذوب خودش کرد . […]


پاسخی بگذارید

