چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

کیبرد را استادی کنید

with 4 comments

keybr.jpg

تا چقدر دستتون تو کیبرد روونه ؟ من که هنوز که هنوزه توی تایپم یه سری مشکلات دارم که قبل از پست باید ویرایششون کنم تا بعدش پست کنم . Keybr یه اپلیکیشن (فلش) شسته رفته وب 2 که به شما تمرینات سریع کیبردی میده . چند تا تست در روز میتونه که آدمو به یه تایپیست قوی تبدیل کنه .
ورد به سایت

Written by محمد کشوری

ژانویه 30, 2008 در 12:07 ق.ظ.

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. نه آقا خداحافظی کدومه؟ مگه من خلم دور از جونم؟؟؟
    نکته اول اینکه این سایت بالایی خوبه منتها من سرعتم خیلی بالاست تو تایپ
    نکته دوم اینکه بله بله؟ چرا لینک بلاگ مم این بغل نیست؟

    raoros

    ژانویه 30, 2008 at 1:40 ب.ظ.

  2. اول سلام
    مثل اینکه مشکلی وجود داره کشوری جان
    لینک باز نمیشه

    ژوبین آی تی

    ژانویه 30, 2008 at 2:14 ب.ظ.

  3. @raoros
    اااا من تو کشوری .کام شما رو اضافه کرده بود . الان اینجا هم اضافه میکنم .
    @ژوبین آی تی
    نمیدونم چند روزه به هر لینکی دست میزنم دان میشه فعلا اینی که میزنه انگار سایتش شلوغه ولی به زودی درست میشه

    محمد کشوری

    ژانویه 30, 2008 at 3:48 ب.ظ.

  4. سلام ممدی
    دست منم روون نیست روی کیبورد … قربون دستت اینم برام بخر ((=

    دیدی وبلاگمو ؟ :دی

    قربونت
    بای

    مرجان

    ژانویه 30, 2008 at 7:18 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

