چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

پتو را بپوشید

with 13 comments

wear-blanket_keshvary_com_1.jpg

wear-blanket-2.jpg

با این پتو دیگه میتونید از شر خیلی از نگرانیها خلاص شید مثلا دیگه نگران سرما خوردن بر اثر کار رفتن پتو نیستید ولی یه سری بدیها هم داره یکیش اینه که اگه هوا خیلی سر بود و گاز خونتون هم قطع شده بود دیگه نمیتونید دو تا پتو رو هم بکشید وبخوابید یا مثلا اگه بخواهید از ایرانسل مجانی شبونتون استفاده کنید دیگه نمیتونید پتو رو روی سرتون بکشید تا کسی نفهمه .
پی نوشت : دیگه سرویس های ایرانسل شب تا صبح مجانی نیست پس به راحتی از این پتو میتونید استفاده کنید !!!
منبع

Written by محمد کشوری

فوریه 5, 2008 در 9:27 ق.ظ.

نوشته شده در جالب, طرح

Tagged with ,

13 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام
    خیلی جالب بود دستت درد نکنه
    موفق و پیروز باشید

    یا علی مدد .

    ali786

    فوریه 5, 2008 at 10:39 ق.ظ.

  2. همین قدیمیها خیلی بهتره!

    شبستان

    فوریه 5, 2008 at 11:20 ق.ظ.

  3. خیلی جالب بود ولب مورد اخر رو من صدق نمیکنه چون من الان یک خط ایرانسل دارم که 6ماه هست که طرح قرمز مونده و الانم هر شب رایگان صحبت میکنم و sms هم رایگان می زنم LOL

    امید

    فوریه 5, 2008 at 11:26 ق.ظ.

  4. خیلی جالب بود ولی مورد آخر رو من صدق نمیکنه چون من الان یک خط ایرانسل دارم که 6ماه هست که طرح قرمز مونده و الانم هر شب رایگان صحبت میکنم و sms هم رایگان می زنم LOL

    امید

    فوریه 5, 2008 at 11:27 ق.ظ.

  5. به! اوون مشکل اصلیه رو ول کردی رفتی چسبیدی به بقیه؟! هیچ فکر کردی چجوری با این میخوای بری دست به آب … ؟؟؟ D:

    هومن

    فوریه 5, 2008 at 7:27 ب.ظ.

  6. وای این این پتو به درد من میخوره ها ! انقده شبها سردم میشه ! حالا نمیشه دو تا رو روی هم پوشید ؟ مثل لباس که آدم چندتا چندتا میپوشه ها :دی

    ممدی بیا در مورد فیدم یه چیزی پرسیدم جواب بده … کوشی تو ؟

    مرجان

    فوریه 5, 2008 at 8:21 ب.ظ.

  7. @هومن
    راست میگیا اصلا به مغزم نرسیده بود . ولی فکر کنم با یه ذره تلاش مضاعف بشه اینکارم کرد .
    @مرجان
    چشم حتما

    محمد کشوری

    فوریه 5, 2008 at 10:19 ب.ظ.

  8. جالب بوده بید ولی با این پتو چرخیدن تو خواب هم سخت بید…

    معصومه

    فوریه 5, 2008 at 11:26 ب.ظ.

  9. عجب چیز نازی هست …

    حال میده واسه مسافرت !!!

    عرفان

    فوریه 6, 2008 at 8:40 ق.ظ.

  10. تازه کسی هم نمیتونه هی پتوتو بکشه و تو با تمام توان تو خواب سعی در برگرداندن پتو داشته باشی! :دی

    چشم غمگین

    فوریه 6, 2008 at 9:01 ق.ظ.

  11. ممنون محمد جان. نظر لطفته عزیز

    هومن

    فوریه 6, 2008 at 11:11 ق.ظ.

  12. بابا خفه شدیم!

    delzadeh

    فوریه 6, 2008 at 10:02 ب.ظ.

  13. جالب و بدردنخور . واسه دست به آب هم احتمالا باید از پوشک مای بی بی استفاده کرد .

    modir

    فوریه 7, 2008 at 1:27 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

