چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

میزبان این سایت کیه ؟

with 6 comments

whoishostingthis-keshvary-com-1.jpg

پیدا کردن یه کمپانی خوب برای میزبانی دردسر بزرگی محسوب میشه . بهترین راه برای خلاص شدن از این درسرشما میتونید میزبان سایت های مورد علاقتون رو پیدا کنید و سعی کنید میزبانی رو از اونجا بگیرید ، WhoIsHostingThis یه ابزار آنلاین بدون نیاز به ثبت نام که میتونه به شما اعلام کنه که میزبان سایتی مورد نظر شما کیست . فقط کافیه شما آدرس اون سایت رو بدید بعد از چک کردن ، به شما اسم سایت و حتی لینک میزبان هم میده .
WhoIsHostingThis : “We’ve found that the best way to find good web hosting is to check out what your favorite web sites are using. This tool makes it very easy to do”.
خصوصیات :
• درست بودن نتیجه ها در بیش از 98 درصد
• پیدا کردن میزبان وبسایت با یک کلیک
• افزونه برای (فایرفاکس و اکسپلورر 7)

ورود به سایت

Written by محمد کشوری

فوریه 5, 2008 در 8:06 ق.ظ.

نوشته شده در معرفی سایت, آموزش

Tagged with , ,

6 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. فعلا که لازمش ندارم.

    شبستان

    فوریه 5, 2008 at 11:19 ق.ظ.

  2. خوبه ولي چيز جديدي نيست ! توي تمام whois ها اين امكان هست ولي اين يكي فقط كمي گرافيكي تر هستش !

    مرتضي بهمني

    فوریه 5, 2008 at 4:04 ب.ظ.

  3. جالب بود. ممنون دوست عزیز

    هومن

    فوریه 5, 2008 at 7:24 ب.ظ.

  4. اجالتا و احتمالا این پستت یکمی شبیه دومین پست وبلاگ وردپرسی من نیست !!!!!!

    Reza. R

    فوریه 5, 2008 at 7:59 ب.ظ.

  5. @مرتضي بهمني
    ممنون از لطفت ولی من خودم ندیده بودم . من فقط دامنه رو دیده بودم …
    @Reza. R
    رضا جان من سعادت خوندن پست های اول وبلاگ شما رو نداشتم ولی من یه جا توی 20 الی 30 پست قبل متذکر شدم شاید سایتی که شما چند ساله باهاش کار میکنید من به تازگی و جدیدا باهاش آشنا شده باشم پس خرده نگیرید . ممنون

    محمد کشوری

    فوریه 5, 2008 at 10:17 ب.ظ.

  6. […] ÚÚ©ÛØ¯Ù Ø§Û Ø§Ø… wrote an interesting post today on ÙÛزبا٠اÛ٠ساÛت Ú©ÛÙ ØHere’s a quick excerpt … e found that the best way to find good web hosting is to check out what your favorite web sites are using…. […]


پاسخی بگذارید

