چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

اینترنت پر سرعت برای تو ، آی پاد شکست خورده برای من

with 2 comments

ipod-ad-1.jpg

اندکی از بزم خرید E90 نگذشته بود که مردی از تبار ظلمات و از هم قبیله های این بدبخت در شرکت آی پاد را با پای محترم به مزین رحمت سپردند و چون اینجانب هیچ موقع فکر چنین کاری به مغزش هم خطور کنه که آی پاد سی گیگابایتیش با تمام محتویاتش روزی روشن نشود هیچ بک آپی از آخرین اطلاعاتش نگرفته بود پس تمام منابع فید که توی فیددمون بود با ده الی پانزده پست ناکام به انضمام بیست و نه گیگ اطلاعات شخصی و عمومی به باد فنا رفت . خدا رحمت کند آنکس که گوگل ریدر را ساخت چون هنوز یه سری از فیدام اونتو هست و برای اطلاعات هم تا بازگشت آی پاد خبری نیست البته من این مشکل واسم قبلاً هم پیش اومده بود که توی پست های یکی دو ماه پیش گفته بودم ولی این سری فرق میکرد چون کامپیوتر خونه خراب شده توی لپ تاپ بک آپ نمیگیرم و توی کامپیوتر شرکت هم چیزی نگه نمیدارم . پس اوضام خیلی بده دعا کنید کسی بتونه آی پادو نجات بده ، ولی شایدم این یه نشونه باشه چون اگه اینجوری پیش میرفتم اسمم تو کتابهای گینس ثبت میشد چون روز قبلش پنج تا پست داشتم .

ipod-fire-1.jpg

 اینا همش به خاطر اینه که ما بدبختا هنوز یه اینترنت ناقابل 128 نداریم و باید تمام سورسمونو با خودمون حمل کنیم . راستی برای اونایی که عادت به اشتراک گذاری پست ها توی گوگل ریدر دارن بگم که خوشحال میشم اگه از اکانت فیدبرنر برای اشتراک گذاری استفاده بشه چون من بعضی مواقع دیدم که 4 بار یک پست با فید خود ورپرس  اشتراگ گذاشته شده و 3 بار با فید فیدبرنر خیلی خوب میشه اگه اینا یکی بشه چون توی ریدبرنر اشتراک های بین فیدبرنر و فید اصلی فرق میکنه .  اگه کسی هم دوست داشت میتونه ایمیله منو به ایمیل های گوگلش اضافه کنه تا اشتراک های همو ببینیم . آدرس ایمیلم هم mohammadkeshvary@جیمیله . الانم میرم سعی کنم پست بنویسم تا به شرایط آرمانی خودم برگردم . E90 هم خوبه سلام میرسونه گوشیه جالبیه ولی نه واسه ایران چون وایرلس خیلی خوبی داره دوربینشم خیلی خوبه ولی بازم بگم هیچی گوشیهای سیستم عامل ویندوز نمیشه .

Written by محمد کشوری

فوریه 8, 2008 در 9:27 ب.ظ.

نوشته شده در موبایل, کامپیوتر, اخبار

Tagged with ,

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. ممدی ؟ من که هنوز گوگل ریدر دارم ! مال تو بهم ریخت ؟ اون مشکلی هم که میگفتم درست شد !!! جل الخالق

    😐

    مرجان

    فوریه 8, 2008 at 9:36 ب.ظ.

  2. @مرجان
    جل الخالق . چه جالب …

    محمد کشوری

    فوریه 8, 2008 at 9:40 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

