چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

طرحی جامع برای سیگاری ها

with 6 comments

chris-jordan-keshvary-com-3.jpg

چقدر زیباست و خلاقانه ، این طرح زیبایی که میبینید از Chris Jordan .

chris-jordan-keshvary-com-1.jpg

chris-jordan-keshvary-com-2.jpg

Written by محمد کشوری

فوریه 15, 2008 در 5:05 ق.ظ.

نوشته شده در جالب, طرح

Tagged with ,

6 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. wow
    پسر معرکست

    ژوبین آی تی

    فوریه 15, 2008 at 9:31 ق.ظ.

  2. سلام ممدی
    اون عکس اولی خیلی وحشت آلود بود منو گیگیلی حسابی ترسیدیم گیگیلی که اصلا ج…یش کرد تو خودش 😦

    مرجان

    فوریه 15, 2008 at 10:40 ق.ظ.

  3. سلام
    من نانا هستم مدير سايت عاشقونه دات كام و يكي از كاربران بالاترين
    ادرس وبلاگ شما رو از صفحه شخصي شما تو بالاترين پيدا كردم.
    هدف از ايجاد مزاحمت اين بود كه بگم متاسفانه لينك هايي كه مربوط به بخش فرهنگ و هنره تو بالاترين خيلي با استقبال روبرو نمي شه و حتي وقتي در اين زمينه يه موضوع داغ هم اضافه مي شه به سرعت اون رو حذف مي كنن
    برا همين مي خواستم از شما خواهش كنم اگه امكام داره ما هواي هم ديگه رو داشته باشيم و از اين به بعد شما هر لينكي كه براي بالاترين ارسال مي كنيد آدرسش رو براي مسنجر من ارسال كنيد تا من به اون راي بدم و من هم لينك هام رو براي شما ارسال مي كنم
    اگه با پسشنهاد من موافق هستيد لطف كنيد و اي دي مسنجر من رو اد كنيد.منتظر پاسخ شما هستم.(چون من نمي دونم اي دي شما چيه لطف كنيد وقتي اد كردين يه پيغام بزاريد با عنوان بالاترين)
    پيشاپيش از لطف شما سپاسگذارم
    دوستدار شما ـ نانا
    nana_asheghoone

    نانا

    فوریه 15, 2008 at 10:50 ق.ظ.

  4. من نگرفتم! اینا در مذمت سیگار یا نکوهش اون بودن؟!

    lukadium

    فوریه 15, 2008 at 1:17 ب.ظ.

  5. @lukadium
    همون دیگه جامع بود . یعنی دقیقا معلوم نیست …

    محمد کشوری

    فوریه 15, 2008 at 2:30 ب.ظ.

  6. خودمونیم، جعبه سیگارها چه خوشگلند!

    delzadeh

    فوریه 15, 2008 at 2:32 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

