چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

راست مغز یا چپ مغز هستید ؟

with 18 comments

چند وقت پیش دوباره این تصویرو تو یه وبلاگی دیدم به نظرم یه ذره قدیمی اومد ولی به هر حال گذاشتم برای اونایی که تا حالا ندیدن . اگه به دیده شما این خانوم ساعتگرد میچرخه شما راست مغزید ( ریسک پذیر ، بی پروا ، قوه تخیل بالا و … ) و اگر این خانوم در دیده شما بصوت پاد ساعتگرده شما چپ مغزید وبه اینها بیشتر وابسته هستید ( منطقی ، توصیفی ، ریاضی و علوم ، واقعی و … )
البته بعضی ها هم به هر دو حالت میتونن تصویر رو ببینن .

test-your-brain.gif

Written by محمد کشوری

مارس 1, 2008 در 7:07 ق.ظ.

نوشته شده در آموزش, جالب

Tagged with , , , ,

18 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. من نفهمیدم پاد ساعتگرد چیه ؟
    یه کم بیشتر و ساده تر توضیح بدید اگه زحمتی نیست

    ghazanfar

    مارس 1, 2008 at 8:42 ق.ظ.

    • يعني مي پره بالا مياد پايين

      ميثم

      دسامبر 15, 2013 at 2:27 ب.ظ.

  2. به نظر من وقتی به پاهای این خانم دقت کنیم ایشان یک بار روی پای راست و یک بار روی پای چپ و هر بار به جهتی میچرخد . یعنی بعد از مدتی همه میتوانند هر دو چرخش را ببینند .

    لیلی

    مارس 1, 2008 at 9:24 ق.ظ.

  3. درود
    من توی هر دو جهت دیدمش. احتمالن وسط مغزم نه! 🙂

    spano

    مارس 1, 2008 at 11:08 ق.ظ.

  4. سلام
    فکر کنم من وسط مغزم !!! 🙂
    جالب بود ممنون ، پیروز و موفق باشی

    یا علی مدد .

    ali786

    مارس 1, 2008 at 11:26 ق.ظ.

  5. من هی میگفتم چرا با جرات ریسک میکنم و عاشق ریسک کردنم پس نگو مخم طرف راست کله امه ((=

    مرجان

    مارس 1, 2008 at 4:52 ب.ظ.

  6. حق با لیلی است.
    سر کاریه !!
    این خانم تغییر جهت می دهد و ربطی هم به مغز من و شما نداره !
    ساعت گرد وقتی پای راست جلو است و پاد ساعت گرد وقتی پای چپ جلو است.
    ولی با زیرکی طراحی شده ! به طوری که تشخیص آن سخت است.

    آرش

    مارس 1, 2008 at 6:19 ب.ظ.

  7. سلام محمد جان. در مورد این عکس به نظر من هم به هر دو سمت می چرخد.

    رستی امروز به طور اتفاقی به یک کامنت در یک وبلاگی برخوردم که گفته بودی من به شما قول لینک دادم ولی لینک نکردم. کلا من وبلاگهایی که دوستم هستند را لینک میدهم. تا امروز هم فکر می کردم که به شما لینک دادم. شرمنده دیگر. کلا من پیج رنکم رو بردم بلا که به شما لینک می دهم فایده داشته باشد. چی فکر کردی 😉

    فتحی

    مارس 1, 2008 at 11:52 ب.ظ.

  8. به نظرم باید این عکستون یه مشکلی داشته باشه چون هم به راست می چرخه، هم چپ؛ هم می شینه و هم می پره هوا

    پلنگ صورتی

    مارس 2, 2008 at 1:17 ق.ظ.

  9. من که چیزی ندیدم. به نظرم باید تصویرش رو روشن تر میساختن که دیده بشه!

    شبستان

    مارس 2, 2008 at 10:53 ب.ظ.

  10. عکس هیچ موردی نداره و من با چرخش سرم به سمت راست تونستم ساعت گرد اونو ببینم همچنین با گردش سرم به سمت چپ پادساعتگرد..

    عالیست…

    shervin

    مارس 3, 2008 at 7:14 ق.ظ.

  11. […] مغز یا چپ مغز هستید ؟ ( چکیده ای از تازه ترین ها ) لینک به منبع         تذکر: منبع غیردگرباش […]

  12. من این عکس رو با برنامه IMAGE READY بررسی کردم مشخص شد که در هر دو حالت می چرخه و سرکاریه

    مهدی

    ژانویه 27, 2009 at 11:24 ق.ظ.

  13. با 100مایل در ساعت به سمت راست میچرخد

    احد

    ژانویه 19, 2010 at 2:22 ب.ظ.

  14. این عکس تو یکی از دانشگاههای امریکا در طول 5 سال ساخته شده
    اگه میخواهید گردش به سمت چپ را ببینید تو ذهنتون یه محاسبه ریاضی انجام بدبد

    سعید

    سپتامبر 13, 2010 at 10:42 ب.ظ.

  15. این تصویر هیچ ربطی به مغز نداره و فقط از خطای دید و دقت استفاده کرده به طوریکه این خانم فقط 180 درجه میره و برمیگرده ولی طوری دیده میشه که همش داره به یک طرف 360 درجه می چرخه

    داوینچی

    اکتبر 14, 2010 at 2:18 ب.ظ.

  16. ‫با تمرکز رو سایه پا می تونید چرخشو به دلخواه خودتون به راست یا چپ تغییر بدید

    ardeshir

    اکتبر 22, 2010 at 7:18 ق.ظ.

  17. ‫با تمرکز رو سایه پا کوچکتر می تونید چرخشو به دلخواه خودتون به راست یا چپ تغییر بدید در واقع ۱بار به راست مگرده۱ بار به چپ و اصلا نمچرخه منظور دور نمیزنه

    ardeshir

    اکتبر 22, 2010 at 7:27 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

