چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

اندر احوالات صاحب خانه

with 2 comments

چند روزی هست که در تبعید به سر میبرم !!! به خاطر درس و دانشگاه اومدم به یکی از شهر های شمالی ، آب و هوای خوبیه ولی دسترسیم یه ذره مختل شده چون اینجا هنوز خطوط دیجیتال هم نرسیده پس با همون آنالوگ ( 24kb/s ) وصل میشم و فقط در حد پست کردن مطلبی یا چک کردن ایمیل ها میتونم به اینترنت دسترسی داشته باشم اگه نمیتونم کامنتی بزارم ببخشید چون هر صفحه ای که بخوام باز کنم حدود 5 دقیقه طول میکشه ، ولی فیدام رو آپدیت میکنم پس تمامی مطالبتون رو میخونم . خوبی اینجا اینه که انقدر وقت اضافه میارم که همه مطالب رو میتونم بخونم . راستی درسته که من اهل داستان و کتاب نیستم ولی چند وقت پیش دوست عزیز و خوبم مسعود جامعی سر کار که بودم یه فایل txt داد بهم که توش داستانی به اسم ستاره بود . داستان خیلی قشنگی بود قصد دارم به چند قسمت تبدیلش کنم و بزارمش رو وبلاگ ، 26 قسمته ولی به خاطر اینکه خارج از حوصله نشه توی چند روز پستش میکنم ، از نظر من حتما بخونیدش فوق العادست البته نمیدونم چند نفرتون قبلاً خوندیدش ولی اونایی که نخوندن حتماٌ بخونن . اگه مطالبی هم که مینویسم به دلتون میشینه خوشحال میشم نظری روش بدید .

Written by محمد کشوری

مارس 1, 2008 در 5:18 ب.ظ.

نوشته شده در اخبار

Tagged with , , ,

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. ای ول! تازه شدی مثل من. از نظر کانکت شدن وسرعت بازشدن صفحات می‌گما.

    delzadeh

    مارس 1, 2008 at 10:30 ب.ظ.

  2. salam.kesio ro nemishnasid ke tarhe darse ensharo dashte bashe?

    milika

    آوریل 11, 2008 at 11:41 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

