چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

امکان نامرئی بودن به چت گوگل اضافه شد

with 8 comments

stay-invisible-in-google-chat-keshvary-com.jpg

من خودم یکی از اونایی ام که به سوریس چت گوگل ارادت خاصی دارم و همیشه با این مشکل روبرو بودم . از این به بعد دیگه امکان نامرئی بودن هم در چت گوگل اضافه شد و نقطه قدرتی برای امکانات بیشتر گوگل به حساب میاد .
منبع

Written by محمد کشوری

مارس 2, 2008 در 8:13 ب.ظ.

نوشته شده در اخبار

Tagged with , ,

8 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. یعنی چی ؟ من نگرفتم …. میشه بیشتر توضیح بدی ممدی ؟

    مرجان

    مارس 2, 2008 at 9:50 ب.ظ.

  2. البته فقط در جی‌میل
    در GTalk هنوز این امکان نیست / و امیدوارم هیچ وقت هم نباشه! چون یه جور حس دروغ گفتن به آدم دست میده

    ژوبین آی تی

    مارس 2, 2008 at 10:02 ب.ظ.

  3. خدا رو شکر. البته من زیاد استفاده نمیکنم.

    شبستان

    مارس 2, 2008 at 10:54 ب.ظ.

  4. یعنی تشویق نامرئی گری؟!

    delzadeh

    مارس 2, 2008 at 11:11 ب.ظ.

  5. ای ول ای ول! پس دیگه نیازی به بلوکه کردن نیست : ))

    چشم غمگین

    مارس 3, 2008 at 5:52 ب.ظ.

  6. تو گوگل تاک هم میشه؟

    چشم غمگین

    مارس 3, 2008 at 5:53 ب.ظ.

  7. salam

    amir

    ژوئن 8, 2008 at 1:06 ب.ظ.

  8. نه بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جدییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    امید جیگر

    ژوئن 8, 2008 at 11:42 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

