چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

صندلی های انسانی

with 6 comments

Human Chair

منبع

Written by محمد کشوری

مارس 8, 2008 در 7:07 ق.ظ.

نوشته شده در جالب, طرح

Tagged with , ,

6 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. این عکس یکمی مشکوکه!!!

    ژوبین آی تی

    مارس 8, 2008 at 9:31 ق.ظ.

  2. حالا کی جرات میکنه بشینه رو اینا ؟ :دی مخصوصا اون پایینیه یهو میبینی بلند میشه با پک و پوز میخوریم زمین (((=

    مرجان

    مارس 8, 2008 at 10:51 ق.ظ.

  3. این عکس رو اگر من زده بودم کرده بودنش پیراهن عثمان!

    Reza "pesar

    مارس 8, 2008 at 1:59 ب.ظ.

  4. یاروها مرتاضند؟!

    delzadeh

    مارس 8, 2008 at 9:46 ب.ظ.

  5. 1. چنین است رسم سرای درشت/گهی پشتِ زین و گهی زین به پشت! (فردوسی)
    2. ممنون از بابت پاسخ به نوشته های من در تویتر
    3. یه سؤال هم به عنوان یک کاربر تازه کار تویتر دارم: چه جوری می شه واسه نوشته های دیگران توی تویتر Reply نوشت (مث همون کاری که شما در مورد من کردین؟)

    پلنگ صورتی

    مارس 8, 2008 at 11:20 ب.ظ.

  6. شما فرض کن یک قزوینی بیاد بشینه روی یکی از این صندلی ها!

    حالا فرض کن!
    بدون شرح…

    سعید

    مارس 9, 2008 at 7:59 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

