چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

23 دلیل برای این که توییتر دوست داشتنیه

with 10 comments

یه چند وقتی هست که معتاد به توییتر شدیم از هرجاییم که شده سعی میکنیم توییت کنیم تو خونه ، کافی نت و ایرانسل . توییتر

به نظرم مجموعه سالمی داره مجموعه ای از دوستان خوب و دور هم . شما هم یه امتحانی بکنید .

 23 Reason I Love Twitter

1. کلی طنز و مشاجره خنده دار
2. اگه کسی سعی در تماس با من داشته باشه هیچ موقع نمیفهمه که من در اون لحظه اونجام یا نه
3. عقیده و پند و اندرزهایی فروان
4. کارآمدبودن
5. ایده هایی وبلاگ نویسی
6. مقصدهای مسافرتی – تو توییتر میتونید رستورانهای خوب هتل های های خوب و جاهای دیدنی رو از طریق دوستاتون پیدا کنید
7. بیرون ریختن – اگه شما حرفی داشته باشید همیشه کسی تو توییتر هست که به حرفتون گوش کنه
8. محدودیت 140 حرف – چون من کوتاه بودن رو دوست دارم
9. راحتی و محاوره باور نکردنی – تا حالا شده شده از کسی تو توییتر به خاطر پیچیده نوشتن رنجور شید ؟
10. زندگی و مرگ تو توییتر میشه از به دنیا اومدن بچه ای یا فوت کردن کسی خوند
11. شغل – خیلی ها برای پیدا کردن شغل یا انجام کاری میتونن ازش استفاده کنن البته من این رو بین توییترهای فارسی زبان ندیدم
12. بحث های سیاسی
13. پیدا کردن توییت کننده های هم زبان من
14. اطلاع از اوضاع و احوال مکان یا محلی
15. کی دیگه به خوراک پز احتیاج داره ؟ شما میتونید تو توییتر از یه سری از پست های بلاگرهای محبوبتون اطلاع پیدا کنید البته اگه صداقانه بگم من هنوز از خوراک پز استفاده میکنما
16. بالا بردن ترافیک سایتتون
17. پیدا کردن برنامه های خوب
18. خواننده های ثابت و جدید برای وبلاگتون – حتی ممکنه کسی که شما از خوننده های پرو پا قرصش باشید
19. سوال دارید …. هر سوالی!!! – اگه سوالی براتون پیش اومد میتونید از دنبال کننده های خودتون بپرسید
20. وقفه کمتر از ابزارهای چت – با سرعت خیلی بالایی شما میتونید پیامتون رو مستقیما به کسی ارسال کنید
21. اطلاع از کارهای دوستان – یکی از بهترین قسمتاش همینجاست که شما میتونید تعداد زیادی از دوستان که توی مکان های خیلی دور زندگی میکنن رو بفهمید چیکار میکنن
22. پیغام مستقیم سریع
23. پیگیری دوستاتون وقت و بی وقت
اینها چیزایی بود که توییتر رو برای من زیبا تر کرده ، من اگه جای شما بودم و تا الان اکانت نداشتم سریعا میرفتم یدونه برای خودم میساختم . اینم اکانت من تو توییتر ، برای شروع کار میتونید من رو به دوستاتون اضافه کنید و از بین دوست های من دوستان جدیدی پیدا کنید.

Written by محمد کشوری

مارس 19, 2008 در 3:43 ب.ظ.

نوشته شده در معرفی سایت, آموزش

Tagged with

10 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. خوب بود. با همش موافقم.

    mohsen

    مارس 19, 2008 at 3:54 ب.ظ.

  2. سلام کشوری جون
    من هم کاملا موافقم
    😉

    آی تی شوک

    مارس 19, 2008 at 9:28 ب.ظ.

  3. کلهم موافقم 🙂

    amin

    مارس 19, 2008 at 11:59 ب.ظ.

  4. cute things
    😛

    raoros

    مارس 20, 2008 at 12:38 ق.ظ.

  5. دوست گرام، وب نوشت چکیده ای از تازه ترین ها، جناب آقای کشوری عزیز عیدی من به شما اگر قابل بدونید این است: تصویر نوشته ساقیا… را برای احترام به عید بهاری در وبلاگ خود قرار دهید.
    لینک پست: http://sinac.wordpress.com/2008/03/20/
    لینک تصویر: http://sinac.files.wordpress.com/2008/03/7seen-sinac1.gif

    sinac

    مارس 20, 2008 at 2:09 ق.ظ.

  6. that sound good!!

    M4RY4M

    مارس 20, 2008 at 10:32 ق.ظ.

  7. […] 23 دلیل برای این که توییتر دوست داشتنیه از دست ندید 🙂 (tags: توییتر) […]

  8. بله بله درست می فرمایید!

    عرفان

    مارس 22, 2008 at 12:11 ق.ظ.

  9. are,manam hastam;)

    shandiz

    مارس 25, 2008 at 2:50 ق.ظ.

  10. 5. ایده هایی وبلاگ نویسی

    7. بیرون ریختن – اگه شما حرفی داشته باشید همیشه کسی تو توییتر هست که به حرفتون گوش کنه

    خوب نوشتی
    آفرین
    D:

    ایده

    آوریل 19, 2008 at 11:46 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

