چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

عیدی

with 12 comments

tulip_and_heart_by_yori1976-keshvary-com.jpg 

دوست عزیز و خوبم علی منو به یک بازی دعوت کرده که خیلی خوشحال شدم . هر چی فکر کردم نتونستم عیدی مناسبی پیدا کنم به جز دو تا شعر که فکر میکنم ارزش عیدی رو داره . توی این وبلاگ من چیزای زیادی یاد گرفتم که ممکن بود توی هیچ مدرسه و مکتبی اونا رو یاد ندن خیلی موقع ها شده که حتی دسترسی به اینترنت تقریبا برام ناممکن بوده ولی همیشه سعی کردم برای دوستانم بروز باشم و این جای شکرش باقیه که بعد از هشت-نه ماه از آغاز به کار این همه دوست خوب تو وبلاگستان پیدا کردم . میخواستم از صمیم قلب آرزوی سال خوبی و پر از عزت و سربلندی رو برای دوستان و خواننده های خوبم بکنم . شاد و رها باشید این دو تا شعرم عیدی من

آی کسی که بهارها در دست میبری
من هیچ بهاری ندارم
من خود خود زمستانم

—–

باغبان خندید که شد هنگام بهار
دیگر شکوفه کرده درختی که کاشتم
دخترک شنید و گفت چه حاصل از این بهار
ای بس بهارها بهاری نداشتم

فکر کنم بیشتر دوستام قبلا به این بازی دعوت شدن منم سعی میکنم اونایی که دعوت نشدن رو دعوت کنم ، از دوستای خوبم زهرا خانوم ، کوچه باغ ، خلسه پرواز، مرجان ، مهاجر دعوت کنم خوشحال میشم اگه شرکت کنید . سال خوبی داشته باشید

Written by محمد کشوری

مارس 19, 2008 در 12:44 ق.ظ.

نوشته شده در اخبار

Tagged with , ,

12 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سال خوبی داشته باشی عزیز

    عرفان

    مارس 19, 2008 at 12:54 ق.ظ.

  2. سال نو شما هم مبارکه. سال خوب با وبلاگی پربار برای شما آرزومندم.

    delzadeh

    مارس 19, 2008 at 6:12 ق.ظ.

  3. دوست عزيز! برايت آرزوي بهترين ها را دارم!

    مهاجر

    مارس 19, 2008 at 8:15 ق.ظ.

  4. چندروز پیش من هم دعوتتون کرده بودم 😦

    ژوبین آی تی

    مارس 19, 2008 at 8:22 ق.ظ.

  5. salam mikhastam ba shoma tabadole link konam
    man linke shoma roo add kardam
    lotfan baraye takmile ettelaat linke khodetoon ba man tamas begirid
    va like maro ba onvale تبليغات و نيازمنديها darj konid
    http://www.niyazmand.com

    amir

    مارس 19, 2008 at 12:43 ب.ظ.

  6. @ژوبین آی تی
    آره عزیز جان دعوت شما رو هم دیدم ممنون ولی راستشو بخوای منو علی با هم این طرح رو ریختیم بعد لینک شما رو دیدم نمیدونستم کسی دوباره میخواد دعوتم کنه ممنون از لطفت …

    محمد کشوری

    مارس 19, 2008 at 1:42 ب.ظ.

  7. ممنون!
    سال نو مبارک!

    raoros

    مارس 19, 2008 at 2:12 ب.ظ.

  8. مرسی از بابت عیدیت، کاملاً ادبی بود، خیلی چشبیدف چشم منم به دعوتتون لبیک می گم 🙂
    سال نو رو هم پیشاپیش تبریک می گم.

    کوچه باغ

    مارس 19, 2008 at 2:32 ب.ظ.

  9. شعرهای قشنگی بود. سال نو هم مبارک!

    شبستان

    مارس 19, 2008 at 2:49 ب.ظ.

  10. ممنون برای عیدی…حتما شرکت میکنم…

    M4RY4M

    مارس 19, 2008 at 3:20 ب.ظ.


  11. هر روزتان نوروز
    نوروزتان پیروز
    😀

    آی تی شوک

    مارس 19, 2008 at 8:40 ب.ظ.

  12. tanx

    amir

    مارس 28, 2008 at 2:12 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

