چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

جای پا

with 7 comments

یه شب مردی خواب میدید . خواب میدید داره تو امتداد ساحل با خدای خودش قدم میزنه . تو آسمون صحنه های زندگیشو میدید . برای هر صحنه توی شن ها دو تا جای پا میدید : یکی متعلق به خودش ، اونیکی هم متعلق به خدا . وقتی آخرین صحنه زندگی قبل از اون ورق میخورد دوباره به جای پاها مروری کرد و متوجه شد که خیلی جاهای زندگیش یه جای پا بیشتر نیست ، همچنین متوجه شد که بیشتر توی مواقع سختی و ناراحتی بوده ، از این واقعه ناراحت شد و از خدا پرسید : «خدا ، تو گفتی که من همیشه همراه توام و تو تمام راه با تو راه میرم . اما من متوجه شدم توی لحظه های سخت زندگی من فقط یه جای پا وجود داره . من نمیفهمم چرا وقتی که من بیشتر از همیشه بهت احتیاج داشتم منو ترک کردی .» خدا جواب داد : «پسر من ، من تورو دوست دارم و هیچ موقع ترکت نمیکنم . موقعی که تو توی آزمون و رنج بودی ، وقتی که تو فقط یه جای پا میبینی ، اون موقعیه که من تورو رو دوشم دارم حمل میکنم»
داستان از مری استیونسون

Written by محمد کشوری

مارس 27, 2008 در 7:07 ق.ظ.

نوشته شده در ادبی

Tagged with , , , ,

7 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. تلخ و آموزنده. راستی چندمین پستتونه که شما به اخلاقیات پرداخته‌اید. خبریه؟

    delzadeh

    مارس 27, 2008 at 7:24 ق.ظ.

  2. @delzade
    نه اینا مخصوص جشنوارست

    محمد کشوری

    مارس 27, 2008 at 2:26 ب.ظ.

  3. من از این داستان خیلی خوشم میاد صد بار هم ببینم باز صد بار میخونمش …. ببین چقده خدا دوستمون داره ممدی

    سلام ممدی جونم عیدت موبالک
    شاد باشی همیشه

    بازیتو هم حتما انجام میدمو خبرت میکنم 🙂

    مرجان

    مارس 27, 2008 at 2:44 ب.ظ.

  4. مبارزه با وبلاگ هاي زرد وپhttp://key1one.wordpress.com/b/
    براي حمايت از طرح هاي مبارزه با نقض كنندگان حقوق كپي رايت اينجا رو مطالعه كنيد.

    key1one

    مارس 27, 2008 at 5:38 ب.ظ.

  5. خونده بودم

    باران

    مارس 27, 2008 at 7:09 ب.ظ.

  6. قبلا شنیده بودم.

    شبستان

    مارس 27, 2008 at 8:38 ب.ظ.

  7. محمد جان پست های جشنواره‌ات مفید و خواندنی ه
    ممنون

    thereisnoallah

    مارس 30, 2008 at 5:31 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

