چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

عشق روی موتورسیکلت

with 16 comments

یه دختر و پسری روی موتورسیکلت با سرعت زیادی در شب میرفتند
همدیگرو خیلی دوست داشتند …
دختر : یه ذره یواش تر برو .. من میترسم ..
پسر : نه ، این خیلی حال میده
دختر : خواهش میکنم .. من خیلی میترسم ..
پسر : پس بگو دوسم داری ..
دختر : باشه .. دوست دارم .. حالا میشه یه ذره یواش تر بری ؟
پسر : منو محکم بغل کن ..
دختر پسرو محکم بغل کرد
دختر : حالا میشه یواش بری ؟
پسر : میتونی کلاه ایمنی منو ورداری رو سرت بزاری ؟ راحت نیستم وقتی دارم رانندگی میکنم
روز بعد ، داستانی توی روزنامه ها بود . موتورسیکلتی که ترمز بریده بود با یه ساختمان برخورد کرده بود . دو نفر روی موتور سیکلت بودند ، که یکشون مرده بود ، و یکیشون نجات پیدا کرده بود … پسره میدونسته که ترمز خراب شده ولی نمیخواسته که دختره بفهمه ، چون اون میدونست که دختره میترسه . به جاش ، برای آخرین بار از دوست داشتن دختر نسبت به خودش شنیده بود ، گرمای وجودشو حس کرده بود ، کلاه ایمنیش رو سر دختره گذاشته بود تا بتونه به زندگیش ادامه بده ، و خودش مرده بود…
زمانی که زندگی داره به صورت معمولی خودش ادامه میده ، عشق داستان های افسونگری رو به ما نشون میده…

Written by محمد کشوری

مارس 28, 2008 در 7:07 ق.ظ.

نوشته شده در ادبی

Tagged with , , ,

16 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام مطالبتون رو مرور کردم .خوب بود قدرت انتخاب خوبی داری کشوری جان .
    اما کاش بیشتر خودت بنویسی و کمتر برداشت داشته باشی.اگر هم داری حیفه کل پیستو بهش اختصاص بدی. (نظر من بود البته زیاد جدی نگیر !)
    بگذریم
    خوشحل میشم در بین دوستان بروزت قرار بگیرم .شما که قرار گرفتی ….

    همیشه خوش باشی و شاد

    websaz

    مارس 28, 2008 at 12:02 ب.ظ.

  2. الهی بمیرم 😦 دلم واسه پسره سوخت 😦

    ممدی چرا از این داستانهای جان گداز و دلخراش میذاری 😦

    آدم با همه وجودش درک میکنه قدرت عشق رو

    مرجان

    مارس 28, 2008 at 12:44 ب.ظ.

  3. واقعا داستانات عالی بود. خیلی حال کردم. موفق باشی

    سیاوش

    مارس 28, 2008 at 1:46 ب.ظ.

  4. @websaz
    ممنون از لطفی که کردی عزیز جان . سه تا از این داستارو خودم ترجمه کردم دو تاشم برام میل شده بود اینا بیشتر مخصوصی جشنواره و عیده زیاد به دل نگیر . شما هم جزو دوستای خوب منی .

    محمد کشوری

    مارس 28, 2008 at 4:51 ب.ظ.

  5. قشنگ بود و لطيف .

    تازه وارد

    مارس 28, 2008 at 5:11 ب.ظ.

  6. اشكالي نداره لينكتو بذارم بغل صفحه خودم ؟

    تازه وارد

    مارس 28, 2008 at 5:24 ب.ظ.

  7. سلام و واقعا که مثل همیشه استثنایی بود من که به خدا لذت بردم .

    topofbest

    مارس 28, 2008 at 10:41 ب.ظ.

  8. سلام. داشتم میگشتم ببیم در بین دوستان هستم یا نه .لبم اویزون شد فکر میکردم لینکم کنی بگذریم
    ممنون

    websaz

    مارس 29, 2008 at 12:05 ب.ظ.

  9. داستان خیلی خوشگلی بود.
    واقعاً جز «عشق» از چه پدیده دیگری این کار بر می اومد؟

    صادق

    مارس 29, 2008 at 1:10 ب.ظ.

  10. عشقی که فقط تو قصه هاست 🙂

    raoros

    مارس 29, 2008 at 1:22 ب.ظ.

  11. وقتی تحت تاثیر قرار میگیرم ، یه لرزش خاص و خنکی عجیبی سراسر وجودمو در بر میگیره ، مثه همی الان

    sina

    مارس 30, 2008 at 11:37 ق.ظ.

  12. ببخشید این‌طوری جواب می‌دم ولی یکی نیست به اینا بگه شما بلد نیستی موتور سواری کنی و نمی‌تونی موتوری رو که ترمز نداره را نگهداری چرا سوار موتور می‌شی آخه !!!؟؟؟
    به قول دوستمون از این عشق‌های تو قصه‌ها بود !
    خوش باشید .

    Natilous

    آوریل 11, 2008 at 5:44 ب.ظ.

  13. خیلی عالی بود

    Mostafa Faridi

    آوریل 17, 2008 at 3:44 ب.ظ.

  14. چرند بود . به نظر من ننويسي خيلي بهتره . ميتواني اب ميوه گيري باز كني

    احمد

    سپتامبر 5, 2008 at 7:31 ب.ظ.

  15. سلام اقا محمد
    داستان غم انگیزی بود ولی حیف که قصه بود یعنی دروغ بود
    ههههههههههه
    اخه در عالم واقعیت این جور از خود گذشتگیها وجود نداره
    دیگه
    به هر حال قصه ها برای اینن که دل ما ادما رو خوش کنن
    ممنون بای

    نیلوفر

    اکتبر 8, 2008 at 12:59 ب.ظ.

  16. با تشکر از شما و داستان زیبای تان همینقدر می تونم بگم که این یه گوشه کوجک از شکوه عشق را به نمایش گذاشته بود.
    موفق باشید.

    محمدمنصوریان

    مه 16, 2011 at 5:58 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

