چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

جای اینکه با خودکار چیزی را یاد آوری کنید تتو کنید

with 5 comments

 todotattoo.jpg

 تا حالا شده بخواید با خودکار چیزی رو یادآوری کنید و اونو کف دستتون بنویسید ؟ اگه این کار هر روزه شماست این بسته دوازده تایی خیلی به دردتون میخوره . تازه خیلی خلاقانه و تمیز هم نوشته میشه شما میدونید چیزی که میخواهید یادتون بندازید رو روی اون برچسب ها بنویسید و به راحتی اون رو به روی دستتون برگردونید به زیبایی یک تتو . به راحتی و با آب معمولی هم تمیز میشه .

منبع 

Written by محمد کشوری

آوریل 1, 2008 در 11:09 ب.ظ.

نوشته شده در جالب

Tagged with , ,

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلامي چو بوی خوش آشنایی

    vahidoo

    آوریل 2, 2008 at 4:00 ب.ظ.

  2. اگه با آب پاک بشه که باید به تاتو بودنش شک کرد!

    شبستان

    آوریل 2, 2008 at 10:02 ب.ظ.

  3. کشوری جان. یک انتقادی بکنم. جدیدا یک خورده کلاس کار خودت را آوردی پایین. البته ببخشید این جوری می گویم.

    دلیلش این است که همین مطلبی را که گفتی من دو ماه پیش گفتم
    1fathi.wordpress.com/2008/02/20/to-do-tattoo

    یا تبلیغ خلاقانه را چند ماه پیش من دیدم. یا من خیلی دیگر وبگردیم قوی است که همه اینها را به همراه چند تا دیگر از مطالبتون رو ماهها پیش دیدم و یا این که شما منباعتون مطالب خیلی قدیمی را معرفی می کنند. پیشنهاد می کنم یک خورده منابعتون رو عوض کنید. شرمنده البته که رک می گویم. جسارت است اما دوست ندارم وبلاگ عالی کشوری روزی به جایی برسد که مطالبش قبلا دیده شده باشد. باز هم معذرت

    فتحی

    آوریل 9, 2008 at 3:46 ب.ظ.

  4. @فتحی
    راست میگی فتحی عزیز این هایی هم که مینویسم از سر بیکاریه . من خیلی وقته که دسترسی خوبی به وبلاگ های روز ندارم قبلنا باز سر کار اینترنت پر سرعت داشتیم نت رو زیر پاهامون حس میکردیم . الانم تقریبا دسترسی به چند تا سورسه که دوستشون دارم . منم خودم خیلی بدم میاد که کسی به روز نباشه ولی چاره ای نیست ایشالا درست میشه

    محمد کشوری

    آوریل 9, 2008 at 11:26 ب.ظ.

  5. @فتحی
    راستی رفتم این دو تا مطلب رو از منابع چک کردم جزو منابع من نبودن . اون یکی دو روزه چون وقت زیاد داشتم توی لینک دونی ها میگشتم این دو تا رو پیدا کردم . الان دیگه میفهمم که لینکدونی ها اصلا قابل اطمینان نیستن چون یکی از مطالب برای وبلاگیه که دو ماهه جیزی ننوشته .

    محمد کشوری

    آوریل 10, 2008 at 11:26 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

