چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

آرزو های دست نیافتنی

with 13 comments

مریم خانوم عزیز از دوستان گرامی توییتر و مدیر وبلاگ شاتوت بنده رو به بازی ارزوهای محال دعوت کردن . آرزوی محال که زیادن ولی من یه سریاشون رو از بچگی دوست داشتم . حالا شروع میکنم به نام بردن تا دوستان به ذهن خلاقی که من از بچگی داشتم پی ببرن.

  • دوست داشتم هر موقع که میخواستم بتونم پرواز کنم و از بالا همه چیز و همه کس رو نظاره کنم
  • دوست داشتم بتونم ذهن افراد رو بخونم
  • دوست داشتم هر موقع اراده میکردم از جایی به جایی دیگه میرفتم و اونجا به صورت یه حشره کوچولو به اعمال آدما نظرات داشته باشم
  • دوست داشتم بتونم زمان رو نگه دارم به عقب بیارم یا جلو ببرم

دوست داشتن ها زیاده ولی اینارو از همه بیشتر دوست داشتم . حالا هم دوست دارم از دوستام که دوست دارن دوست داشتنی های محالشونو بگن دعوت کنم . دوستان خوبم مسعود جامعی ، مرجان ، علی ، کوچه باغ ، دلزده و امیر بیت اللهی دعوت میکنم این بازی رو انجام بدن

Written by محمد کشوری

آوریل 11, 2008 در 10:07 ب.ظ.

نوشته شده در اخبار

Tagged with , , ,

13 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. یاده یکی از اون تستای فیس بوک افتادم، منم اولش زدم که بتونم ذهن افراد رو بخونم!!!

    من عاشق مداد رنگیم.🙂

    چشم غمگین

    آوریل 11, 2008 at 11:09 ب.ظ.

  2. حالا چرا حشره ؟:دی .. چه آرزوییه که آدم بره بشه حشره ….

    vivavida

    آوریل 12, 2008 at 8:33 ق.ظ.

  3. من از بچگی دوست داشتم یه آدم ضد ضربه باشم . مثل اسفندیار روئین‌تن باشم …
    یادش بخیر …

    Natilous

    آوریل 12, 2008 at 12:49 ب.ظ.

  4. […] به محمد کشوری عزیز در اجابت بازی “آرزوهای دست نیافتنی” سر در جیب […]

  5. آرزوهات قشنگ بودن مخصوصا اون اولی🙂

    من بلد نیستم روی دوستامو زمین بندازم اونم به خاطر چیزی که هیچ زحمتی نداره🙂 حتما بازی میکنم … یادمه توی اون وبلاگ اولیم که توی تابستون پابرجا بود یه بار از آرزوهای دوران بچگیم نوشته بودم ..

    توی پست بعدی بازی میکنم … اگه به اینترنت دسترسی داشتی بیا ببین🙂

    مرجان

    آوریل 12, 2008 at 10:48 ب.ظ.

  6. با سلام ….

    خبری بسیار بسیار مهم در سایت قرار گرفته است.لطفاً نگاهی بیاندازید!

    با تشکر ……

    M/2.DE@Tl-l

    آوریل 12, 2008 at 11:45 ب.ظ.

  7. شبیه آرزوهای من بود منتها من اینا رو نگفته بودم
    مخصوصا حشره هه که خودمم😀

    raoros

    آوریل 12, 2008 at 11:50 ب.ظ.

  8. عجب بازی سختی!
    اما چشم به خاطر اون حشره کوچولو هم شده می نویسم😉

    کوچه باغ

    آوریل 13, 2008 at 11:41 ق.ظ.

  9. […] ظ · طبقه بندی شده زیر بازی بازم یه دعوت نامه از جناب کشوری و اینبار بازی آرزوهای محال […]

  10. دوست عزیز من لینک شما رو از اون روز ها دارم مثل اینکه شما به لینک من رحم نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟

    امیر

    آوریل 13, 2008 at 7:02 ب.ظ.

  11. منم اون ذهن خونیو دوس دارم.

    مریم

    آوریل 13, 2008 at 8:33 ب.ظ.

  12. اول سلام.
    دوست دارم بدونم شما 5 دقیقه اول رو چطور آغاز میکنید؟
    http://rurl.org/o2g

    javad33

    آوریل 14, 2008 at 7:33 ب.ظ.

  13. ای بابا این میل به جاودانه بودن چه کار می کنه .

    MODIR

    آوریل 14, 2008 at 9:48 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

