چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

این بالش شما را بدون استرس از خواب بیدار میکند

with 22 comments

با این بالش بدون استرس از خواب بیدار شوید

اگه شما با صدای زنگ بلند بیدار شید به طور معمول استرس و خواب آلودگی در وجودتون حس میشه ، اما با این بالش چنین حالتی دیگه تو وجودتون حس نمیشه . این بالش متشکل شده از یه سری LED که هم میتونه هر وقت که خواستید ساعت رو به شما نشون بده و موقع بیدار کردن شما از نور استفاده میکنه . وقتی شما ساعت بیدار شدن رو برای این بالش تنظیم میکنید بالش به صورت معمول از 40 دقیقه قبل شرایط بیدار شدن رو برای شما فراهم میکنه تا شما به صورت طبیعی از خواب بیدار بشید  . فقط یه مشکلی داره ، مشکلش اینه که هنوز به صورت نمونه هستش و به تولید انبوه نرسیده . امید میره که به تولید انبوه هم برسه .

با این بالش بدون استرس از خواب بیدار شوید

منبع

Written by محمد کشوری

آوریل 27, 2008 در 11:31 ق.ظ.

نوشته شده در جالب, طرح

Tagged with , , ,

22 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. عجب دنیا پیشرفت کرده ها !
    ولی مطمئنم رو من اثر نداره این بالش ٬ چون من اگه واقعا خوابم بیاد انفجار بمب هم برام کارساز نیس چه برسه به نور .🙂

    Amir

    آوریل 27, 2008 at 11:45 ق.ظ.

  2. سلام
    http://ali786.wordpress.com/2008/03/10/glo-pillow/
    البته شما خیلی بهتر نوشتی عزیز
    موفق و پیروز باشی

    ali786

    آوریل 27, 2008 at 1:00 ب.ظ.

  3. کاش منم یکی از این بالشا داشتم تا از دست صدای مزخرف این ساعت راحت میشدم.

    صادق

    آوریل 27, 2008 at 2:13 ب.ظ.

  4. خیلی خوشم اومد.خیلی.واقعا صبح زود پا شدن معضل وحشتناکیه.

    پگاه

    آوریل 27, 2008 at 5:01 ب.ظ.

  5. خلاقیت جالبیه
    فکر کنم قبلا هم این رو جای دیگه هم دیده بودم

    aMiN

    آوریل 27, 2008 at 8:27 ب.ظ.

  6. خیلی جالب بود ولی من اینو قبلا یه جایی خونده بودم
    با تشکر از شما به خاطر پست.

  7. با تشكر از زحمت متقبله !

    my link text

    Alberto

    آوریل 27, 2008 at 10:01 ب.ظ.

  8. جالبه!!
    پارچه های نوری!! عجب تحولاتی به وجود میاره فکرشو بکن!! روی شلوارت تبلیغات همین طوری رد بشن!!!!
    البته ممکنه روی سر و مغز توی دراز مدت تاثیر بذاره (میدان الکتریسیته یا میدان مغناطیسی چه میدونم برقیاش بهتر میدونن)
    بالاخره با برق کار میکنه هر چند ناچیز!!!

    مهرداد

    آوریل 27, 2008 at 11:18 ب.ظ.

  9. خیلی باحاله ها !!!!
    من یکی که از دست صدای مزخرف ساعت کوکی راحت میشم(البته اگر در 100 سال آینده این بالش به دست ما ایرانیا برسه !!!!!!!!):)

    mohammad

    آوریل 27, 2008 at 11:20 ب.ظ.

  10. خوشم اومد.ولی من خیلی وقتا می خوام فقط نیم ساعت یه چرت بزنم.پس اگه رو نیم ساعت تنظیمش کنم از همون موقع شرایط بیدار شدنو فراهم می کنه.(یعنی باید توی نور بخوابم!!!)

    صدرا

    آوریل 28, 2008 at 1:03 ق.ظ.

  11. سلام
    جالب بود ممنون ولی یه مشکلی هست اونهای که بعداز ظهر ها می خوابند نمی تونن بیدار بشن چون هوا روشن فکر کنم کاربرد این دستگاه فقط شب ها باشه.
    سلامت باشی.

    jarchy

    آوریل 28, 2008 at 7:28 ق.ظ.

  12. من گوشیم رو می زارم رو زنگ بعد سایلنتش می کنم . با همون صدای ویبره از خواب پا می شم . این بالشا سوسول بازیه . تازه معلوم نیست چند قیمت باشه . اصلا بگو صبا بابات بیدارت کنه .

    MODIR

    آوریل 28, 2008 at 7:53 ق.ظ.

  13. انرژی هسته ای حق مسلم ماست (!)

    l59

    آوریل 28, 2008 at 12:12 ب.ظ.

  14. من که ترجیح میدم با بک بوس از خواب بیدار بشم…

    Ma3ouD

    آوریل 28, 2008 at 12:22 ب.ظ.

  15. اگه این ها هم جنس چینش در بیاد که اشکال داشته باشه و یه دفعه زیر گوش آدم بترکه چی؟
    🙂

    From Tehran, with love!

    آوریل 28, 2008 at 5:49 ب.ظ.

  16. جالبه ، ولی تو پست من نخورده که بگیریمش ، پس فعلا با همون زنگ موبایل بیدار میشیم !

    hichkas13

    آوریل 29, 2008 at 8:03 ق.ظ.

  17. با سلام و احترام
    سایت سافت سنتر از حمایت شما در زمانی که رنک سایت ما صفر بود و درج لینک ما در این سایت بدون هیچ چشمداشتی تشکر ویژه ای دارد.لذا مفتخریم که اعلام کنیم که باحمایت شما و دیگر دوستان رنک سافت سنتر از صفر به 2 تغییر یافت. و این صعود دو پله ای در رنک گوگل را مدیون حمایت های بی دریغ شما دو ستان عزیز بودیم.
    ادمین سا فت سنتر

    سافت سنتر

    مه 1, 2008 at 6:58 ب.ظ.

  18. خیلی جالب به نظر می رسه

    باید امتحانش کنم

    سینا

    مه 2, 2008 at 10:47 ق.ظ.

  19. به روز هستم!

    آلفو

    مه 2, 2008 at 7:05 ب.ظ.

  20. با سلام و خسته نباشید.
    در صورت تمایل شما مایل به تبادل لینک هستم.
    رنک بنده هم 4
    آنلاین دی وی دی
    http://www.Onlinedvd.ir
    موفق باشید

  21. […] – بالشی که با تاباندن نور سحرگاهی شما را بیدار می کند […]

  22. interesting…..oh,,,yah

    رهگذر

    فوریه 3, 2009 at 12:07 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

