چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

فرق بین واقعیت و نقشه تو سرم برای اومدن به اینترنت

with 11 comments

چند وقتیه که دسترسی کم به اینترنت موجب شده تا پست های کمتری داشته باشم ولی اون مواقعی هم که دسترسی پیدا میکنم معمولا به شرح زیر میگذره . خیلی خوبه که روزی رو پیش روی خودم ببینم که نقشه تو سرم عملی بشه !!!

چرا وبلاگ های من دیرتر آپدیت میشن

Written by محمد کشوری

مه 8, 2008 در 3:40 ب.ظ.

نوشته شده در اخبار, جالب

Tagged with , , , ,

11 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. نقشه‌ی من هم مشابه به همین در میاد که!

    شبستان

    مه 8, 2008 at 3:49 ب.ظ.

  2. نقشه منم دقیقا مثل همینه!
    جالب بود

    aMiN

    مه 8, 2008 at 8:58 ب.ظ.

  3. فکر کنم خیلی‌ها همینجورین

    delzadeh

    مه 9, 2008 at 7:01 ق.ظ.

  4. منو بگو:

    نقشه:
    سیستم روشن – باز کردن فتوشاپ – ترجمه ی چند کمیک جدید – کانکت شدن – ارسال کمیک ها به سایت – سیستم خاموش – درس

    واقعیت:
    سیستم روشن – کانکت شدن – خواندن نظرات – پاسخ به نظرات – باز کردن google reader – نوشتن چند نظر برای دیگران – رفتن به انجمن های مختلف- ارسال مطلب، نقد یا نظر – مامان می گه بلند شو با سیستم کار دارم – سیستم در اختیار مامان خانوم !!!

    پس کارتو از ما بیشتره ایشالا توهم بتونی به نقشه هاا برسی :دی

    محمد!

    مه 9, 2008 at 1:48 ب.ظ.

  5. من نیز هم!

    raoros

    مه 9, 2008 at 5:05 ب.ظ.

  6. » به روز رسانی فیدها » ؟؟؟
    آره دیگه بعد از گوگل ریدر فیدهای فید دمون رو برای دنیای آفلاین به روز میکنم

    حامد ملک

    مه 10, 2008 at 11:29 ق.ظ.

  7. […] فرق بین واقعیت و نقشه تو سرم برای اومدن به اینترنت […]

  8. : )) خیلی درست بید

    چشم غمگین

    مه 11, 2008 at 6:25 ب.ظ.

  9. چه چارت پیچیده ای .🙂

    websaz

    مه 12, 2008 at 4:17 ب.ظ.

  10. declutter it

    Ali Shams

    مه 14, 2008 at 5:52 ب.ظ.

  11. یکی از مشکلات منم همیشه همینه

    زهرا

    مه 18, 2008 at 12:39 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

