چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

طرح ها و ابتکارات حوله ای

with 22 comments

قایق

طرح های جالب و زیبایی از حوله هستن . بقیه عکسها در ادامه هستن و کل عکسها هم اینجا .

خرگوش

منبع

Written by محمد کشوری

مه 10, 2008 در 10:53 ق.ظ.

نوشته شده در جالب, طرح

Tagged with , , ,

22 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. جالب بود. برم حوله‌هامون رو بهم گره بزنم!

    شبستان

    مه 10, 2008 at 11:32 ق.ظ.

  2. به روز هستم!

    آلفو

    مه 10, 2008 at 3:18 ب.ظ.

  3. این هم هنری است

    ali ghaemi

    مه 10, 2008 at 5:16 ب.ظ.

  4. سلام. منم تازه کارم.میشه منو راهنمایی کنید؟

    tigerknight

    مه 10, 2008 at 8:17 ب.ظ.

  5. خوب چرا نمیاین وبلاگ رو آپلود کنین؟! اسمایل آیا مرد جوان همان کشوری است؟
    من . نه بابا من نیستم . شما اگه بودن و نبودن منو چک کنید میبینید که من اصلا موقع هایی که مرد جوان به روزه اصلا به نت دسترسی نداشتم .

    خانم جوان

    مه 11, 2008 at 1:46 ق.ظ.

  6. جالببود

    بارانیان

    مه 14, 2008 at 1:41 ق.ظ.

  7. وقت کردی این رو هم بخون:
    http://www.roozonline.com/archives/2008/05/post_7374.php

    نوشته: اولا ما اکنون “قوم پارس” نداریم؛ اگر هم چیزی بوده است مربوط به گذشته های بسیار دوراست.

    شادی

    مه 16, 2008 at 6:42 ب.ظ.

  8. از شما دعوت ميکنم که از پايگاه های ايرانتونين ديدن کنيد

    ايرانتونين در ضمينه کانادا و ايرانيان مقيم اين کشور فعالييت ميکند

    خوشحال ميشام اگه ما رو از نظرات گهر بار خودتون بهرمند کنيد
    همينطور باعث افتخار خواهد بود اگه با نام خودتان در انجمن عضو شويد تا همه از اطلاعات شما بهرمند شويم

    پايگاه ايرانتونين
    http://www.irantonian.com
    انجمن ايرانتونين
    http://www.irantonian.net

    در پايان اگر دوست داشتيد خوشحال ميشيم به ايرانتونين پيوند بدين
    صميمانه منتظر شنيدن نظرات شما هستيم

    با تشکر

  9. 🙂

    Kami Bato

    مه 18, 2008 at 2:27 ب.ظ.

  10. عجب ادمای بیکاری…اینا با این هم خلاقیت چرا وارد کارای مهم تر نمی شن!

    مریم

    مه 18, 2008 at 6:26 ب.ظ.

  11. سلام

    خيلي طرح لطيف و مهرباني بود….

    راستي من لينك شما رو زدم چون وبلاگتون قشنگ بود.

    شما هم دست ما رو بگير و اگه وبلاگمون جالب بودن لينكمون كن.
    دمت گرم در پايان.

  12. اون حلزون از همشون جالب تهر ولی به کل با این که نمی شه خودتو خشک کنی . خدا طراحشو به راه راست هدایت کنه .

    MODIR

    مه 23, 2008 at 7:22 ق.ظ.

  13. با سلام
    ضمن تشكر از وبلاگ زيبا و آموزنده اتان از مطلب شما تحت عنوان قدرداني از مادر در «دورنزديك» استفاده شد.چند وبلاگ ديگر نيز كه اين مطلب را درج كرده اند ببينيد.

    دورنزديك

    مه 25, 2008 at 9:53 ق.ظ.

  14. باحال بود
    مرسی

    aMiN

    مه 25, 2008 at 8:52 ب.ظ.

  15. Ba salam man linke shoma ra dar sitam gharar dadam shoma ham lotf konid linke in site ra ba mozue darje agahi rayegan

    Va tablighate majani ba link http://www.takro.net

    Dar sitetun gharar dahid

    Ba tashakor

    niaz

    مه 26, 2008 at 7:41 ق.ظ.

  16. سلام
    من مایلم با شما تبادل لینک کنم.لطفا” منو با عنوان”جادوگر”
    لینک کنید و هر وقت این کارو کردید بهم بگید تا منم شما رو لینک کنم.
    با تشکر

    هادی

    مه 26, 2008 at 8:43 ب.ظ.

  17. هرکس خلاق باشه بالاخره یه جوری ابرازش می کنه

    صندوقک

    مه 29, 2008 at 4:08 ب.ظ.

  18. سلام
    من خیلی این کارهارو دوست دارم تا وقتی که مهمونی دارم سورپرایزش کنم یا چیدمان یا این جور کارها
    کاش می شد نقشه درست کزدنش هم می گذاشتین .
    بازم ممنون و مسی

    henna

    ژوئن 14, 2008 at 10:24 ب.ظ.

  19. خیلی هم هنرمندانه نیست
    اگه دوست داشتید اینجا(www.goonagoon4u.blogfa.com) بیایید

    سعید

    ژوئن 23, 2008 at 8:43 ق.ظ.

  20. سلام.

    آيا شما مايل به تبادل لينك هستيد؟
    در صورت تمايل به من email بزنيد تا من هم لينك شما را اضافه كنم.

    http://www.payamsara.com
    http://www.payamsara.com

    با تشكر.

    payamsara.com

    اوت 7, 2008 at 5:08 ب.ظ.

  21. با سلام و عرض ادب

    و تشکر از سایت خوب و مفیدتون

    می خواستم اگر مایل هستید با سایت شما تبادل لینک کنم

    فقط اگر لطف کنید موضوع لینکتون را برام بفرستید ازتون ممنون می شوم

    و لطف کنید لینک سایت ما را با موضوع درج آگهی رایگان قراردهید

    با تشکر و آرزوی موفقیت بیشتر شما

    omid

    مارس 26, 2009 at 3:20 ب.ظ.

  22. حلزون قشنگ بود

    mahsa

    اکتبر 25, 2009 at 9:23 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

