چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

برای خودتان دفترچه خاطرات روزانه قابل حمل بسازید

with 6 comments

قلب نقاشی شده

چند وقت پیش وبلاگ شاهوار یه نرم افزاری برای نصب ورپرس روی لوکال هاست معرفی کرده بود که این نرم افزار یه مزیت نسبت به بقیه هم پایه های خودش داشت و اون هم این بود که میشد به صورت پرتابل حملش کرد منم ازش خوشم اومد و استفاده هایی هم ازش کردم که یکیشو براتون شرح میدم :
اگه مثل من دوست دارید یه دفتر خاطرات روزانه داشته باشید ولی هیچ موقع دوست نداشتید توی دفتر بنویسید (به دلایلی از قبیل بد بودن دست خط، گم کردن دفتر، پاره شدن و امثالهم) میتونید مقاله وبلاگ شاهوار رو بخونید و برای خودتون یه سیستم مدیریت محتوا بسازید که برای خاطره نوشتن به نظر من بهترین سیستم همون وردپرس خودمونه. توی مقاله وبلاگ شاهوار یکی دوتا موردش به این ویرایش آخری که من از نرم افزار دانلود کردم نخورد . اولی این بود که شما به همراه نرم افزار باید افزارهای معرفی شده باید PHPmyAdmin رو هم دانلود کنید. دوما بعد از ساختن دیتابیس و وارد کردن اون توی تنظیمات بجای اسم username باید root رو وارد کنید و جای پسورد هم خالی بگذارید . بعد از انجام این کارها شما یه دفتر خاطرات با گزینه های عالی از جمله تغییر پوسته دفتر خاطراتتون، تغییر دست خط نوشته ها، افزونه های خوب برای کاربردی تر شدن دفترتون ، دسترسی آسان، جستجو در بین  نوشته ها و … حالا شما هم یه دفترچه خاطرات دارید با کلیه مزیت وب گونه !
در آخر هم فکر نمیکنم مشکلی باشه فقط خود من یه مشکل دیگه هم داشتم که ایشالا شما نداشته باشید اونم این بود که تو پوشه wos بعد از نصب یه فایلی به اسم old.dir هستش که میگه اجازه نوشتن نداره که اونم توی کامپیوتر من با جابجایی فایل از اون پوشه به یه پوشه دیگه و دوباره بازگردوندن فایل به جای اصلی درست میشه ایشالا

Written by محمد کشوری

ژوئن 5, 2008 در 12:27 ق.ظ.

6 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. برای آدم‌های مهم خوبه البته

    دل‌زده

    ژوئن 5, 2008 at 7:36 ق.ظ.

  2. جالب بود. من هم نرم افزار رو لوکال نصب کردم اما به این قابلیتش فکر نکرده بودم. کلا داشتن یک وردپرس پرتابل انقدر مزیت داره که هر کس یک استفاده ای بتواند از خودش پیدا کند🙂

    فتحی

    ژوئن 5, 2008 at 8:33 ق.ظ.

  3. با سلام میخواستم ببینم که میتونین من رو با نامه تبلیغات و نیازمندی‌های رایگان یا هر چی دوست داشتین لینک کنین.
    اگر هم به صورت تبلیغات قبول می‌کنین لطفا با من تماس بگیرین
    با تشکر
    http://parsitabligh.com

    م.ع

    ژوئن 5, 2008 at 6:58 ب.ظ.

  4. چیز خوبیه همه جوره می شه ازش استفاده کرد . مثلا من یه وردپرس لوکال دارم واسه امتحان و دستکاری کردن . ولی خاطره فقط تو دفتر اونم کاهی .

    MODIR

    ژوئن 6, 2008 at 9:47 ق.ظ.

  5. دوست من سلام
    میخواستم بدونم شما چه طوری حالت باز شو برای دسته بندی و آرشیو درست کرده اید ؟
    چون من هر کاری کردم نتونستم!!
    لطف میکنید اگر پاسخ سوال مرا بدهید
    ممنون.

    سلام

    ژوئن 8, 2008 at 10:36 ب.ظ.

  6. جل الخالق !! قدرت خداست!! :دی

    حسین

    مارس 9, 2009 at 10:12 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

