چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

وقتی که ایستگاه اتوبوس بازیچه دست معماری قرار می گیرد

with 33 comments

معماری ایستگاه اتوبوس یکی از ساده ترین و شایع ترین نوع معماریه . حالا شما فرض کنید که بخوان این معماری همیشگی و کسالت بار رو با طرح های نو و جدید عرضه کنن . واقعا معماری جذابی در اومده می تونید خودتون ببینید .

معماری ایستگاه اتوبوس

ایستگاه اتوبوسی جذاب در curitiba برزیل

ایستگاه اتوبوسی در اسپانیا

ایستگاه اتوبوس اثر david mellor

ایستگاه های جدید اتوبوس در نیویورک اثر grimshaw

ایستگاه اتوبوس و ترام اثر santiago calatrava

به نظر من که بیشتر شبیه توالته تا ایستگاه !!!

این طرح به نظرم خیلی جالب اومد چون اسم طراحش هادی تهرانیه

ایستگاه اتوبوسی عمومی در پاریس

ایستگاه اتوبوس در هلند اثر nio architection

نمی دونم برای کجاست ولی صد در صد باید مخصوص مناطق کویری باشه

منابع

AddThis Feed Button

Written by محمد کشوری

ژوئن 12, 2008 در 2:43 ب.ظ.

نوشته شده در طرح

Tagged with , , ,

33 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. واقعا ذوق وسلیقه می خواد طراحیشون

    سینا

    ژوئن 12, 2008 at 7:54 ب.ظ.

  2. خلاقانه بود
    مرسی

    aMiN

    ژوئن 12, 2008 at 7:57 ب.ظ.

  3. بسیار عالی بود – تشکر میکنم

    فرحان

    ژوئن 12, 2008 at 9:01 ب.ظ.

  4. والا همش جالب بودن

    delzadeh

    ژوئن 12, 2008 at 10:31 ب.ظ.

  5. Ur opnion is exepct just for ur self honey:P

    Hamid

    ژوئن 12, 2008 at 10:53 ب.ظ.

  6. خیلی جالب بود ماهم اگه وقت داشتیم و تنبل نبودیم میتونستییم از اینا خوشگلترشو بسازیم امکاناتات هم می خواد

    به نظرم اون آخری هم مال آمریکاست

    بازم ممنون

    behrouzmk

    ژوئن 13, 2008 at 9:58 ق.ظ.

  7. به نظر من که الان یه سری ایستگاه هایی که تو تهران هم دارن میذارن قشنگن. میدونین یه جورایی آدمهای جوون دارن میان تو کار که خوب کار میکنن.

    نیما

    ژوئن 13, 2008 at 11:35 ق.ظ.

  8. این آخریه فکر کنم برای حومه قزوین باشه
    مصلب عالی بود
    موفق و پاینده باشی

    amir Hossein

    ژوئن 14, 2008 at 12:05 ب.ظ.

  9. همیشه جوونا شاهکار می زنن نیما جان

    مهوشم

    ژوئن 14, 2008 at 12:08 ب.ظ.

  10. خیلی جالب بود
    واقعا آدم هوس می کنه بره معماری بخونه
    ممنون

    egza

    ژوئن 15, 2008 at 3:20 ب.ظ.

  11. ba salam khedmate modireh mohtarame site

    agar mayel be tabadoleh link ya tabadoleh logo hastid

    begid ta ba ham hamkari konim

    lotf konid mozue linketun ra barayeh ma befrestid

    http://www.takro.net

    movafagh bashid

    niaz

    ژوئن 18, 2008 at 4:21 ب.ظ.

  12. سلام
    خوشمان آمد.
    من اگه جاي شهردار بودم حتما يه مسابقه بزرگ طراحي ايستگاه اتوبوس مي گذاشتم …

    رامیم

    ژوئن 20, 2008 at 9:19 ب.ظ.

  13. سلام دوست عزیز
    وبلاگ جالبی داری مطالبتم خیلی جالبه
    اگه مایل بودی و ما رو قابل دوستی با هم تبادل لینک بکنیم
    اگه خواستی لینک مرا با نام اس ام اس های روز لینک کن ممنونت می شم آخه خیلی واسه وبلاگ وقت گذاشتم

    saba

    ژوئن 21, 2008 at 6:05 ب.ظ.

  14. […] وقتی که ایستگاه اتوبوس بازیچه دست معماری قرار می گیرد معماری ایستگاه اتوبوس یکی از ساده ترین و شایع ترین نوع معماریه . […] […]

  15. خیلی جالب بود محمد جان
    من که واقعا از دیدن تصاویر متنوع و طرح های جالب لذت می برم

    آی تی شوک

    ژوئن 24, 2008 at 10:23 ب.ظ.

  16. سلام
    متاسفانه مجبور شدم لينك شما رو به علت يكطرفه كردن لينك از طرف شما و حذف لينك ما ، از وبلاگ مرسي حذف كنم.
    موفق باشيد.

    مسعود قاسمی

    ژوئن 26, 2008 at 11:04 ب.ظ.

  17. طرح های قشنگین !
    خوش به حالشون🙂

    سروش

    ژوئیه 1, 2008 at 9:44 ق.ظ.

  18. من از طرح هادی تهرانیه خیلی خوشم اومد، ساده و زیبا بود.
    این عکس ها را با نام طراحاشون از کجا آوردین؟
    تو منابع زدم پرهام جان

    پرهام

    ژوئیه 1, 2008 at 11:11 ق.ظ.

  19. درود.
    خیلی وقت بود که به اینجا سر نزده بودم،از این بابت شرمنده.
    باشه که جبران کنم.
    پست های اخیرت زیبا بودن.
    موفق باشید.

    یاسین

    ژوئیه 1, 2008 at 11:51 ب.ظ.

  20. با سلام و عرض ادب خدمت مديريت وبلاگ
    وبلاگ بسيار خوبي داريد
    در راستاي پيوند بين وب هامون مايل هستم با هم تبادل لينک کنيم
    اگه شما هم با من موافقيد عنوان لينکتون رو برام بفرتيد تا در سايت قرار بديم
    عنوان لينک ما : دانلود برنامه و بازي موبايل
    با تشکر

    hossein

    ژوئیه 8, 2008 at 1:44 ب.ظ.

  21. سلام،من بعد از مدتها دوباره به وب نویسی برگشتم منتظرت هستم دوست من که در آی تی نوشتهای من ببینمت!

    محسن وزیری

    ژوئیه 10, 2008 at 12:30 ب.ظ.

  22. همه مشکلات حل شده مونده ایستگاه اتوبوسامون رو درست کنیم !

    سالومه شایگان

    ژوئیه 10, 2008 at 12:34 ب.ظ.

  23. ایستگاههای قشنگی بود ولی تازگیا تو زاهدان هم ایستگاههای اتوبوس زیبایی زدن که کاملا شیشه ایه،هم اسپیلت داره هم تلویزیون lcd وهم در سنسور دار !. اگه میشه از اونا هم عکس تهیه کن و بذار ملت حال کنن.!

    s_lonely boy

    ژوئیه 21, 2008 at 11:16 ب.ظ.

  24. سلام.

    آيا شما مايل به تبادل لينك هستيد؟
    در صورت تمايل به من email بزنيد تا من هم لينك شما را اضافه كنم.

    http://www.payamsara.com
    http://www.payamsara.com

    با تشكر.

    payamsara.com

    اوت 7, 2008 at 5:10 ب.ظ.

  25. be nazaram cheghadr sange ghabrha ghamangizo sakhtegi hastan. kash mishod sange ghabr ham tarahi kard!!!!

    fada

    سپتامبر 9, 2008 at 11:14 ق.ظ.

  26. salam man daneshjue memariam. darse tahlile fazaye shhry daram.va mozu hamin isgah otubuse.albate ina kheili ksaye jalebi budan.ama mikhastam age emkanesh has in potetuno kameltar konin,manun misham

    ماه

    اکتبر 18, 2008 at 11:43 ب.ظ.

  27. وقتی که ایستگاه اتوبوس بازیچه دست معماری قرار می گیرد

    narges

    اکتبر 27, 2008 at 1:38 ب.ظ.

  28. با سلام
    درخواست تبادل لینک دارم. در صورت موافقت و تمایل لطفا پیام دهید.
    با تشکر

    omid

    مارس 26, 2009 at 2:30 ب.ظ.

  29. اگر مایل باشید خوشحال می شم با شما تبادل لینک داشته باشیم

    درج آگهی

    مارس 27, 2009 at 6:20 ب.ظ.

  30. خوب بود تو ايران بايد خوابشو ببينيم

    مهسا

    آوریل 27, 2009 at 3:04 ب.ظ.

  31. منم مایلم با شما لینک بازی کنم!!

    سحر

    ژوئیه 10, 2010 at 6:02 ب.ظ.

  32. با سلام
    عکس ها بینظیر هستند از این پست زیبا تشکر می کنم
    موفق باشید

    smm

    ژوئیه 12, 2011 at 11:36 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

