چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

پيكتوگرام هاي المپيك پكن

with 14 comments

اسم انگليسيش پيكتوگرام بود و من راستيتش معادل فارسيش رو نمي دونستم براي همين همون رو اينجا نوشتم؛ شايد لوگو هم بشه بهش گفت.

منبع

Written by محمد کشوری

ژوئیه 10, 2008 در 2:49 ب.ظ.

نوشته شده در طرح

Tagged with , ,

14 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. «صورت نگاشت» هم بهش میگن یعنی یه چیزی مثل خط تصویری که مفاهیم معینی رو با عکس نشون بدی

    roozbeh

    ژوئیه 10, 2008 at 6:01 ب.ظ.

  2. من هميشه براي پيدا کردن معادل فارسي مصوب فرهنگستان به اين آدرس ميرم http://www.persianacademy.ir/fa/words.aspx
    تا اونجايي که من ديدم اينجا هم معادلي براش وضع نشده.شما اسمشو بذاز عم قزي😀

    حليه

    ژوئیه 10, 2008 at 7:46 ب.ظ.

  3. خوب من چون زیاد به جزئیات دقت نمی کنم، نمیتونم تشخیص بدم با بقیه المپیکها چه تفاوتی داره!

    صادق

    ژوئیه 10, 2008 at 8:30 ب.ظ.

  4. جالب بود

    aMiN

    ژوئیه 10, 2008 at 10:16 ب.ظ.

  5. چه جالب

    عرفان

    ژوئیه 11, 2008 at 7:58 ق.ظ.

  6. کار چینی هاست؟

    محصول

    ژوئیه 12, 2008 at 7:01 ق.ظ.

  7. چقد رساده و زیبا! راستی در اینک منبع که فقط چینی نوشته!

    delzadeh

    ژوئیه 12, 2008 at 10:25 ب.ظ.

  8. چه شکلکهای بامزه ای🙂

    سلام ممدی جون
    حالت خوبه ؟ کم پیدایی !

    موفق باشی🙂

    مرجان

    ژوئیه 13, 2008 at 3:09 ب.ظ.

  9. سلام دوست عزيزم من اکنون مدتي هست کار خود را
    در ضمينه طنز در وبلاگم شروع کرده ام و هدفم شادي و خنده
    در محيطي سالم براي مردم عزيز کشور م هست و
    براي بهبود کار خود با سايتها و وبلاگهاي مختلف به تبادل لينک پرداخته ام ولي متاسفانه برخي از وبلاگهاي طنز هستند که متاسفانه به قوميتها و فرهنگهاي ديگر ما در کشور, در پشت نگاه طنز توهين ميکنند و اين کار دشمنان کشور ماست ولي
    من ميخواهم بافراهم آوردن محيطي سالم تمامي اعضاء يک
    خوانواده بتوانند مطالب طنز را بخوانند و در کنار هم به دور از هر حرف رکيک و خارج از هرگونه توهين به قوميت خاصي,بتوانم باعث شادي و لبخند مردم عزيز کشورم شوم
    از اين رو خوشحال ميشوم در اين هدف من را ياري کنيد
    و با وبگاه بزرگ جک و طنز ايران که هم اکنون از بازديد خوبي
    برخوردار است تبادل لينک کنيد و ما را در فراهم آوردن
    فرهنگ سازي در مطالب طنز ياري دهيد

    هم اکنون من شما را با نام چکیده ای از تازه ترینها لينک کردم

    و خوشحال ميشوم شما هم من را با نام

    اس ام اس و جکستان لينک کنيد

    با تشکر و آرزوي سربلندي و سعادت براي شما

    مديريت سايت و وبگاه

    http://WWW.IRANHOME.NET
    http://WWW.IRANHOME.BLOGFA.COM

    پادشاه اس ام اس

    ژوئیه 14, 2008 at 10:47 ب.ظ.

  10. دوست عزیز سلام!
    1- همه ی صفحات وبلاگ شما را برای یافتن مشخصات تان جستجو کردم، مشخصاتی که در وبلاگتان و فرندفید موجود بود، استخراج کردم. اما بسیاری از مشخصاتی که برای شمارشگرِ وبلاگستان ضروری است نیافتم.
    2- وب 3 برای تکمیل و توسعه ی «شمارشگرهای وبلاگستان» * نیاز به مشخصات شما دارد، لطفا به این صفحه بروید و مشخصات خود را ارسال کنید. تا جایی که امکان دارد مشخصات اینترنتی (الف) را بصورت کامل ثبت و ارسال کنید. بویژه جیمیل، یاهو و شماره ی سایت هو * در این مرحله بسیار مهم هستند. اگر سایتمتر * را هم قرار دهید که بسیار لطف میکنید.
    3- چنانچه مایل نیسیتید نمایشگرِ سایت هو یا سایتمتر را در وبلاگتان قرار دهید میتوانید کدهای مربوط به نمایشِ آیکن را حذف کرده و بقیه ی کدها را در وبلاگتان قرار دهید یا از آیکنِ کوچکِ آنها استفاده کنید یا سایز آنرا آنقدر کوچک کنید که قابل رویت نباشد. این گونه آمارها را خواهیم داشت، اما نمایشگرِ سایتِ هو در وبلاگتان به نمایش در نخواهد آمد.
    4- لطفا web3beta@gmail.com و yourimstatus@gmail.com را در جی تالک خود ادد (اضافه) کنید. (بسیار مهم)
    5- اگر وب 3 (web3beta) را در فرندفید و تویتر دنبال نمیکنید ترجیحا دنبال کنید تا دسترسی به اطلاعات شما و همچنین ارتباط با شما راحت تر امکان پذیر باشد
    6- ارسال مشخصات تنها چند دقیقه از وقت شما را میگیرد. بی صبرانه منتظر دریافت مشخصات شما هستم. تشکر از لطف و همکاری شما

    web3beta

    ژوئیه 15, 2008 at 1:37 ب.ظ.

  11. سلام
    خوبي؟
    وبلاگ بسيار زيبايي داري
    با تبادل لينک موافقي؟
    اگر موافقي منو با اين نام لينک کن:اس ام اس×جک×عکس×مطالب متنوع ديگر
    خبرم کن
    موفق باشي
    باي

    amin

    ژوئیه 16, 2008 at 11:17 ق.ظ.

  12. سلام
    خسته نباشی
    حاضر به تبادل لینک هستم
    با نام
    ترفندهای خفن،نرم افزارهای توپ،آموزش هک
    منو لینک کن بعد خبر بده تا لینکت کنم

    سعيد

    اوت 12, 2008 at 10:51 ق.ظ.

  13. سلام
    واژه معادل نماد ورزشی هم میشود

    علیرضا

    اوت 19, 2008 at 1:02 ب.ظ.

  14. سلام خسته نباشيد وبلاگتان خيلي عالي ممنون

    سحر

    مارس 7, 2010 at 2:32 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

