چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

وب موبايلى زندگى دوم مجازى شما

with 11 comments

طى چند مدت اخير كه از نعمت كامپيوتر محروم ام من هم مثل بقيه دوستان به وب موبايلى رو آوردم تا بتونم وبلاگ هام رو آپ كنم و از فعاليت دوستانم با خبر بشم.
اولين چيزى كه لازمه زندگى موبايلى است يه سيم كارت مجهز به سرويس GPRS‏ كه توى اپراتور هاى ايرانى فعلا ايرانسل اين خدمات رو ارائه مى كنه.
دومين لازمه وب موبايلى خوب برنامه اپرا مينى براى شماست كه ميتونيد از اين آدرس اون رو دانلود كنيد و روى موبايلتون نصب كنيد.
http://operamini.com
شما از اپرا مينى ميتونيد فيدهاتون رو به روز داشته باشيد، سايت هاى دلخواهتون رو بوكمارك كنيد، وب رو از نسخه موبايلى ببينيد و …
وقتى شما اين كارها رو انجام داديد ميتونيد شروع كنيد.
بيشتر سايت هاى معروف وب يه نسخه موبايلى هم دارند كه اكثرا با اضافه كردن m‏ به اول سايت ميتونيد به اون ها دست پيدا كنيد.
مثل :
http://m.twitter.com‏
http://m.wordpress.com
http://m.facebook.com
http://m.flickr.com
اگر از جمله افرادى هستيد كه از سرويس هاى گوگل استفاده ميكنيد ميتونيد اكثر اين سرويس هارو به صورت موبايلى در اين آدرس پيدا كنيد.
http://www.google.com/m/products
از جمله :
گوگل ريدر
جى ميل
نوت بوك
گوگل داكس
آى گوگل
گوگل مپ
اركات
يوتيوب و …
اگر از سرويس بلاگر استفاده مى كنيد ميتونيد بريد تو تنظيمات وبلاگتون و سيستم ايميل به وبلاگ رو فعال كنيد و به راحتى هر چه تمام تر از قسمت موبايلى جى ميل به ايميل بلاگرتون ميل بزنيد.
اگر هم ميخواهيد يه وبلاگ تو بلاگر بسازيد ميتونيد يه ايميل به go@blogger.com‏ بزنيد تا بلاگر براى شما يك وبلاگ ساخته و يه شماره به شما ايميل ميكنه كه ميتونيد اون رو در http://go.blogger.com‏ وارد كنيد. حال شما يه وبلاگ موبايلى داريد كه با تمامى موبايل ها مخصوصن sony ericsson‏ ‏(چون با بلاگر هم ساز شده) ميتونيد به روزش كنيد.
اگر هم از علاقه مندان به سايت فرندفيد هستيد چون اين سايت نسخه موبايلى نداره ميتونيد از سايت http://fftogo.com‏ استفاده كنيد كه سايتى ساخته شده براى فرندفيد است و موبايلى كننده فرندفيد.
اگر نياز به چت يا فرستادن پيام از هر كدام از سرويس هاى چتتون (ياهو، جي تالك و …) هستيد ميتونيد از آدرس http://m.ebuddy.com‏ استفاده كنيد يا برنامه اين سايت رو روى گوشيتون نصب كنيد.
و در آخر بهترين چيز براى شما يك اكانت توى پينگ.اف ام است و استفاده از نسخه موبايلى اين سايت. http://m.ping.fm
البته ثبت نام توى اين سايت نياز به كد داره كه شما فعلا ميتونيد از اين كد (vivalaping‏) براى ثبت نام استفاده كنيد و بيشتر اكانت هاى اجتماعيتون رو به اين سايت اضافه كنيد.
پى نوشت :
اولن خدمتتون عرض كنم كه اين پست هم به وسيله موبايل نوشته شده و هم به وسيله موبايل به وب افزون شده پس اگر توش كم و كاستى ديده ميشه به بزرگى خودتون ببخشيد.
دومن ميخواستم پوزش بطلبم از خوانندگان به خاطر تاخيرات اخير. راستش من لپ تاپم خراب شده و دسترسى من كمتر، به اين علت ممكنه شما پست من رو در اين وبلاگ به خاطر گرافيكى بودن مطالب كمتر ببينيد تا لپ تاپم رو عوض كنم.
سومن اگه از فيد كامل مطالب من استفاده كنيد ميتونيد تمام پست هاى روزانه من رو تو بقيه وبلاگ هايى كه توش مى نويسم بخونيد كه البته اكثرن هم موبايلى هستند.
فيد كامل : http://feeds.feedburner.com/keshvary/all

Written by محمد کشوری

اوت 25, 2008 در 10:27 ب.ظ.

نوشته شده در موبایل

11 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. نگران شدیم. انشاالله لپ‌تاپتون به زودی درست بشه.

    delzadeh

    اوت 26, 2008 at 6:47 ق.ظ.

  2. سلام

    راستش درد منم شبیه تو شده
    با این تفاوت که کامپیوترهای زیادی با اینترنت پرسرعت زیر دستمه ولی وقت نوشتن و خوندن ندارم

    وقتی هم میرسم خونه دیگه حس و حال نشستن رو ندارم!

    یه موبایل سونی اریکسون پی وان گرفتم که به اینترنت بی سیم مجهزه و خودش فید ریدر و اپرا رو به صورت پیش فرض داره
    تو محل کار و خونه هم که وایرلس شخصی دارم بنابراین فیدها و ایمیل هام هر 15 دقیقه یکبار اتوماتیک دانلود میشه و تو اوقات بیکاری که معمولا هم کامپیوتر در دسترسم نیست مثل تو تاکسی یا مترو یا وقت خواب اخبار روزم رو مرور میکنم از جمله همید فید کلی تو 🙂

    یاد اون روزا به خیر که با هم از یه اتاق وبلاگمون رو آپدیت میکردیم 😦

    Masoud Jameie

    اوت 26, 2008 at 8:28 ق.ظ.

  3. سلام ممدی 🙂

    چرا از اینترنت دوری ؟ مگه کلاسهات تموم نشده هنوز ؟ با موبایل زیاد ور نرو اشعه داره ها :دیییییییییی

    مرجان

    اوت 26, 2008 at 9:02 ب.ظ.

  4. سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
    ممنون

    مهدی

    اوت 30, 2008 at 8:10 ق.ظ.

  5. ^ کامنت بالا از انواع کامنت است که موجب دست دادن حالت تهوع به نویسنده‌ی وبلاگ می‌شود.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    محمد جان چند وقتی ازت بی خبر بودم گفتم یک عرض ادب و حال و احوالی بکنم.
    قربانت.

    بابک

    سپتامبر 2, 2008 at 6:14 ق.ظ.

  6. سلام خدمت شما دوست عزیز.
    منم در رابطه با تازه ها کار می کنم.البته تازه های IT.خوشحال میشم به منم سر بزنید و ما رو از نظرات گرمتون بهره مند کنید.
    منتظر کلیک های گرم همه دوستان هستیم.(نظر فراموش نشه)
    موفق و موید باشید…

    ITNews

    سپتامبر 2, 2008 at 11:15 ب.ظ.

  7. با سلام
    من شما رو لينک کردم
    در صورت تمايل ما را با نام کار20 موبايل لينک کنيد

    farshad

    سپتامبر 5, 2008 at 6:34 ب.ظ.

  8. احسنت بر شما با این همه پشتکار ! خیلی اعصاب میخوادا ! :دی من فقط میتونم توییت کنم با چت ! 😀

    چشم غمگین

    سپتامبر 10, 2008 at 2:10 ب.ظ.

  9. مطلب مفیدی بود، ممنون
    موفق باشید
    پیام

    پیام

    سپتامبر 16, 2008 at 2:38 ب.ظ.

  10. با سلام . وبلاگ خیلی خوبی داری موفق باشی به وبلاگ ما هم سر بزن اگه خواستی منو لینک کن منم شما را لینک می کنم .
    http://itclub.blogfa.com
    moh2sen2006@yahoo.com
    محسن
    اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک مرا با نام وبلاگ فناوری اطلاعات در وبلاگت درج کن و آمادگی خود را با ورود به وبلاگ من و در قسمت نظر ها اعلام نمایید

    محسن

    اکتبر 19, 2008 at 1:11 ب.ظ.

  11. سلام
    و صد البته يک گوشی خوب که بتونی توی صفحه نمايش 3.2 اينچی اش , صفخات وب رو به راحتی بينی ؛مثل اومنيا سامسونگ 🙂

    رفيق خيلی وقت بود اين طرفها نيومده بودم. تو هم مثل اينکه خيلی وقته آپ نکرده بودی ؟؟

    حميد گيوی

    فوریه 4, 2009 at 10:54 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

