چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

مجسمه های برفی روی بدنه ماشین ها

with 16 comments

این عکس ها محصول برفی است که امسال در سیاتل اومده.Aly Lenon با ایده ای جالب این پیکره ها را روی بدنه ماشین ها درست می کند.برای عکس های بیشتر می توانید به وبلاگ این شخص گذری داشته باشید.

img_4683-thumb

img_4699-thumb

img_4716-thumb

Written by محمد کشوری

دسامبر 22, 2008 در 12:20 ب.ظ.

نوشته شده در جالب, طرح

Tagged with , , ,

16 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. خوف بود…

    بیا تو خبر

    دسامبر 23, 2008 at 8:57 ب.ظ.

  2. خیلی زیبا بود ممنون از مطالب زیباتون

    جوک

    دسامبر 24, 2008 at 7:41 ق.ظ.

  3. جالب انگیز ناک بود

    سعید روحانی

    دسامبر 24, 2008 at 12:05 ب.ظ.

  4. خیلی زیبا هستند اما حیف که ماندگاری کمی دارند

    نرم افزار

    دسامبر 25, 2008 at 10:59 ق.ظ.

  5. من فيلمهايي دارم كه توش تمام اينها به واقعيت يا خيال عملي شده البته بيش از اينها
    و يه چيز ديگه اينكه انسان ساخته تفكرات(كه ميتونه خيالاتش و تصوراتش باشه )خويش است
    البته فراموش نكنيم كه هممون داريم با افكار همين امروزمون آيندمون رو ميسازيم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من مسئول فروش هر دو سايت زير هستم………………………..
    http://www.900toman.comخريد نقدي
    خريد پستيwww.looki.ir

    محمد

    دسامبر 26, 2008 at 2:47 ب.ظ.

  6. salam
    aya mishe ba shoma tabadole link kard ?

    eni

    دسامبر 26, 2008 at 3:57 ب.ظ.

  7. چه آدم باذوقی بوده.

    delzadeh

    دسامبر 28, 2008 at 12:30 ق.ظ.

  8. چه بیکار

    salar

    ژانویه 1, 2009 at 1:06 ب.ظ.

  9. با سلام . دوستان وردپرسی بخوانند :
    بوکمارک های اشتراکی وردپرس دات کام

  10. سلام
    طبق گفته گوگل تولبار ظاهرا رنک سایت شما در گوگل چهاره و این رنک به نظر من رنک خوبیه. نمیدونم چطور بگم چون زیاد اهل تبادل لینک و اینجور بچه بازیا نیستم ولی برای کمک به افزایش رنک سایتم مجبورم که بگم آیا لینک سایت من رو توی وبلاگتون قرار میدین ؟ خیلی خوشحال میشم اگه این کار رو انجام بدین و دیگه همین !
    توی آدرس زیر هم میتونید لینک این وبلاگ رو هم مستقیما ثبت کنید.
    پیشاپیش ممنون و متشکر.
    پیمان

    http://www.karshenasi.com/page/link.php

    پیمان

    مارس 15, 2009 at 5:02 ب.ظ.

  11. یه وبلاگ با نوشته های قشنگ :
    http://nazaninalexy3.blogfa.com

    محمد

    مارس 19, 2009 at 7:23 ب.ظ.

  12. چه هنری…ای خدا کاش منم بلد بودم

    mahsa

    اکتبر 25, 2009 at 9:04 ب.ظ.

  13. سلام من مایل به تبادل لینک هستم اگر موافق بودید خبرم کنید ممنون

    سعید

    نوامبر 17, 2009 at 6:50 ب.ظ.

  14. سلام دوباره از تبادل لینک با شما خیلی خوشحال میشم لطفا خبرم کنید

    سعید

    نوامبر 17, 2009 at 6:52 ب.ظ.

  15. جالب بود و برام تازگی داره این آدم با ذوق چیزای زیادی می تونه بلد باشه!!وبه قول دوستمون کاش موندگاری بیشتری داشتند مثلا رو سنگ این هنر رو انجام می دادند!!!

    نگار

    آوریل 7, 2010 at 11:55 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

