چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

کوچک ترین ماشین جهان

with 5 comments

smallest_car-thumb-550x251-18094

ماشین های کوچک از راه حل های معضل انرژی هستند ولی این ماشین به نظر خیلی بیشتر از این حرف ها به نظر می رسد.Terry Watkins مرد47 ساله انگلیسی سازنده این ماشین است. این ماشین 39 اینچ ارتفاع، 26 اینچ عرض و 51 اینچ طول دارد. این ماشین قدرت گرفته از موتوری است که معمولن در ماشین های چمن زنی به کار می رود.

این ماشین پیشرفته سازی شده یک ماشین اسباب بازی است😉 و تا 40 مایل در ساعت سرعت دارد و به طور میانگین هر 70 مایل یک گالن مصرف میکند.

1 Inch = 2.54 CM

1 Mile =1.609344 KM

1 Gallon =3.7854118 Liter

Written by محمد کشوری

مه 17, 2009 در 10:26 ق.ظ.

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. فکر نمی کنم ساز ما باشه!

    خدادادی

    مه 17, 2009 at 1:55 ب.ظ.

  2. سایز نه ساز!

    خدادادی

    مه 17, 2009 at 1:56 ب.ظ.

  3. دوست من درود
    من برای تداوم عدالت و آزادی و صداقت برای بار دوم دولت مهرورز دکتر محمود احمدی نژاد که خود را نوکر مردم می داند، نه ارباب، انتخاب کردم…
    سرفراز باشی میهن من؛ بدرود/.

    رامیم

    ژوئن 12, 2009 at 8:38 ق.ظ.

  4. […] کوچک ترین ماشین جهان ارسال شده توسط: reza  //   General, کوچک ترین ها with 3 comments […]

  5. البته یه مورد هم اندازه این هست که تولید انبوه هم شده در 40 سال پیش

    arakcars

    ژانویه 11, 2010 at 4:55 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

