چکیده ای از تازه ترین ها

آخرین دیده های من از اینترنت

فید واحد

with 2 comments

اگر از دوستان و خواننده های خوبی باشید که مطالب این وبلاگ رو پیگیری می کنن احتمالا تا حالا گذرتون به غیر از فید به داخل محیط وبلاگ هم افتاده و به سایدبار توجه کردید. تو سایدبار این وبلاگ میشه چند تا فید پیدا کرد که دو تاش برای وبلاگ های دیگر من است و یکی هم برای مطالب به اشتراک گذاشته شده من در گوگل ریدر. اگر گذرتون هم گاهی به اون یکی وبلاگ های من افتاده باشه و اگه خوشتون اومده بقیه این مطلب رو بخونید.
اگر از جمله کسانی هستید که از مطالب این وبلاگ و وبلاگ های دیگه ای هم که من در آنها مشارکتی دارم خوشتون میاد میتونید از این به بعد به جای این که چند تا فید رو اد کنید از یه فید استفاده کنید که شامل نوشته های من در :
چکیده ای از تازه ترین ها
سانس سوم (سرویس های تازه وب دو) فید
لینک های من در خوشمزه (عمومن در بر گیرنده سرویس های جدید وب می باشند) فید
سفیر(روز نوشت) فید
قوزک پای چپ یک زرّافه‌ی ایده‌آلیست که در یک عصر پاییزی سیگارش تمام شده می‌خارد (وبلاگی گروهی در مورد تیکه دیالوگ ها) فید
pixlog (وبلاگی گروهی عکس) فید
می باشد. من میتونستم این فید رو به جای فید اصلی این وبلاگ قرار بدم ولی مطمئنن این بی احترامی به حقوق خواننده ای بود که فقط از مطالب این وبلاگ خوشش می آید. پس ترجیح دادم که فید جدید درسته کنم.در آخر باید متذکر بشم که این فید فقط فید مطالب پست شده من میباشد و این که در وبلاگ های گروهی مطالب من به صورت تصفیه شده در اختیار شما قرار میگیرد. و صد البته اگر جای دیگر هم شروع به فعالیت کنم در اینجا اضافه خواهد شد.

کلیک کنید
کلیک کنید

فید کلیه نوشته های من در وب

Written by محمد کشوری

ژوئیه 22, 2008 در 9:09 ق.ظ.

نوشته شده در اخبار

Tagged with , ,

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. با سلام و عرض خسته نباشید از شما کاربر محترم!!

    می توانیم بگوییم که دیگر مشکل افزایش آمارتان حتمی است !!ما می توانیم آمار شما را تا ۲۰۰۰+اضافه کنیم!!

    شرایط برای ثبت لینک در این لینک باکس راحت و بدون دردسر میباشد.فقط کافیست کد لینک باکس مارادر وبلاگ یا وبسایت خود بگزارید ودر بخش نظرات با ما صحبت کنید!!

    <>

    لینک باکس

    آگوست 18, 2008 at 10:47 ق.ظ.

  2. سلام سایت بسیار زیبا و جالبی دارید بسیار زیبا بود خوش حال می شدم اگه مارو قابل بدونید وبا ما تبادل لینک کنید منتظر جوابتون هستم موفق باشید
    یا علی.
    http://www.lordp30.ir
    http://www.pic-wwe.blogfa.com

    milad

    سپتامبر 20, 2008 at 2:27 ب.ظ.


بیان دیدگاه